[email protected] 0770 414 202

10 acronime de instructional design pe care ai nevoie să le știi (IV)


Fiecare profesie deține un vocabular propriu. Un cod pe care oricine vrea să activeze în respectiva profesie trebuie nu doar să îl cunoască, ci să îl și stăpânească. Pentru că, așa cum nu poți avea pretenția de a funcționa și a te dezvolta într-un mediu sau o țară în care îți este necunoscută limba, la fel, este și în cazul carierelor noastre. Azi, vă prezentăm cea de-a patra parte a "descifrării" celor mai importante acronime din instructional design:

 

1. ISD

Proiectarea sistemului de instruire: procesul de proiectare și îmbunătățire a cursurilor formale de eLearning.

 

2. LMS

Sistem de management al învățării: un software utilizat pentru gestionarea procesului de eLearning.

 

3. LO

Obiect de învățare: o parte de conținut de instruire online care se folosește într-un curs de eLearning. Obiectul de învățare poate fi interactiv (ILO), reutilizabil (RLO) sau contextual (CLO).

 

4. LOR

Învățarea obiectelor de învățare: o bibliotecă digitală centralizată utilizată pentru stocarea, modificarea și partajarea diferitelor obiecte de învățare.

 

5. LORI

Instrumentul de examinare a obiectelor de învățare: o tehnică utilizată pentru a evalua calitatea resurselor de formare online și a conținutului utilizat într-un curs de eLearning.

 

Învățarea este vocația și pasiunea ta? Te invităm să descoperi și să te alături celui mai inovativ și complex eveniment anual dedicat profesioniștilor în învățare și dezvoltare- Learning Network Festival- Design. Delivery. Technology. 3 zile, 24 de facilitatori, 15 workshopuri, 9 prezentări best practice.

 

6. MOOC

Cursuri masive deschise online: un curs online gratuit care poate fi accesat fără restricții de către public.

 

7. OBE

Educație bazată pe rezultate: formare online care conferă competențe specifice relevante pentru profilul angajatului.

 

8. R2D2

Citiți, reflectați, afișați și faceți modelul: un cadru de design instructiv care satisface diferitele nevoi ale cursanților online.

 

9. RLO

Obiectiv de învățare reutilizabil: o parte independentă de conținut de formare online care poate fi reutilizată din când în când într-o varietate de diferite activități, module și cursuri de eLearning.

 

10. SAM

Modelul de aproximare succesivă: un model care recomandă dezvoltarea și furnizarea de cursuri de eLearning în pași repetitivi mici.

 

 

sursa: eLearning

Autor

Echipa LearningNetwork.ro

Learning Network este terenul de joaca al celor care cred in puterea invatarii, sunt curiosi sa isi descopere limitele si isi doresc sa obtina rezultate remarcabile in viata lor. Portalul (www.learningnetwork.ro) iti ofera informatii din industria de learning&development sub forma de stiri, articole si review-uri si posibilitatea de a achizitiona bilete la conferinte si cursuri deschise. ...

Companie

Scroll to Top
// //