fbpx Creşte performanţa echipei de vânzări | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Creşte performanţa echipei de vânzări

Pe masură ce companiile experimentează succesul și-și dezvoltă afacerile, echipele de vânzări trebuie să se adapteze rapid sau să-şi asume riscul de a pierde noi oportunități. Pentru a escalada rapid într-o organizație cu un ritm crescut de dezvoltare, reprezentanţii de vânzări trebuie să fie rapizi, procesele trebuie să fie raționalizate, iar liderii de vânzări trebuie să monitorizeze în permanență performanțele echipei. Dacă sunt necesare ajustări, acestea trebuie să se facă rapid pentru a menţine vânzările pe drumul cel bun, în timp ce traiectoria companiei este ascendenta.

Pentru a scala mai rapid, unele dintre organizațiile de top folosesc instrumente de accelerare a vânzărilor. Inclusiv Analytics și automatizarea e-mail le sunt de ajutor companilor:

• Îmbunătățirea onboarding

• Prospectarea de succes

• Obţinerea performanţelor în timp real

• Noțiuni de bază repetate rapid

Pentru rapiditate sunt necesare procesele de vânzări agile. Aptitudinile automate, cum ar fi șabloanele de e-mail și trimiterea lor către grupuri, grăbesc şi eficientizează interacțiunea cu prospecţii. Mesajele livrate prim template-urile de e-mail sunt coerente si salvează o parte din timp, astfel încât reprezentanţii se pot concentra asupra clienţilor, mai degrabă decât să scrie diferite mesaje zilnic. Se pot utiliza, de asemenea șabloane de e-mail personalizate pentru cumpărătorii specifici şi se poate creşte eficiența în timp template-urile se pot personaliza in funcţie de diferitele etape ale ciclului de vânzare.

Citeste si 5 pasi pentru a genera lead-uri de succes

Dacă adăugați noi oameni în echipa de vânzări, trainingul de vânzări este esențial pentru a-i pune rapid la curent cu privire la procesele și produsele folosite. În funcție de mărimea organizației dumneavoastră, acesta poate include o instruire formală, de formare a mesaului, sau un demo de certificare. S-ar putea lua în considerare instruirea unui reprezentant de înaltă performanță pentru câteva zile, astfel încât să poată participa la demo-uri și solicitări împreună.

Construieşte un model de succes de vânzări

Reprezentanţii de vânzări petrec aproape două treimi din timpul lor analizând activitățile care nu generează noi oferte. Ca liderii de vânzări să-si crească echipa, maximizarea productivității este o prioritate-cheie, pentru a evita pierderea oportunităților.

Pentru a evolua rapid, organizațiile trebuie să înțeleagă cum pot determina cel mai bun nivel de activitate în vânzări, mesajele și tipurile de interacțiuni, astfel încât să poată repeta aceleași abordări în întreaga organizație. Noi cercetari arată că firmele care utilizează Google Analytics și automatizarea pot consolida productivitatea reprezentanţilor de vânzări cu abilitatea de a construi procese de vânzări repetabile.

Aceste companii pot vedea ce procese au cel mai mare succes. Ei pot analiza ce succesiune de e-mailuri devine cea mai productiva și are cea mai bună rata de răspuns, și pot repeta aceeași abordare în cadrul organizației de vânzări.

Nici o organizație nu vrea să crească performanţele echipei prin încetinirea ciclului de vânzări. Prin utilizarea proceselor repetabile, concluziile recente ale cercetarii Aberdeen Group arată că cele mai eficient proces în companii este scurtarea ciclului de vânzare de până la 18%. Făcând un pas mai departe, punând o serie de email-uri regulate pe diferite zile pentru a creea perspective generează rezultate. Prin folosirea emailurilor, organizațile  economisesc timp şi obțin informații valoroase pentru îmbunătățirea proceselor de vânzare.

Obține perspective în timp real pentru a îmbunătăți performanța vânzătorilor

Integrarea automatizarii și a analizei, precum şi instrumentele de accelerare a vânzărilor oferă liderilor perspective în timp real.  Managerii pot vedea care procese au mai mult succes, si pot încerca să depăşească rezultatele obţinute de alți membri ai echipei. Prin observarea perspectivelor în timp real, liderii echipelor de vânzări pot face modificarile necesare pentru a asigura succesul echipei.

Aceştia pot vedea de asemenea, progresul sau declinul ofertelor. Acest lucru-i ajută să determine care ar trebui să fie perspectivele folositoare şi să le separe în folositoare şi inutile. Pe măsură ce rezultatele se îmbunătătesc, organizațiile se apropie de succes. De fapt, Aberdeen consideră că folosind Google Analytics și automatizarea, companiile au o rată mai mare de success la nivel de echipă, fata de cele care nu le folosesc.

Aceste date, reprezintă cheia creşterii rapide. Nici o organizație nu vrea să-și piardă oportunitățile. Chiar și organizațiile de vânzări trebuie să păstreze un impuls aproape pe toate oportunitățile potențiale și să mențină capacitatea lor de a răspunde rapid.

Articol tradus si preluat de pe Sales & Marketing Management.

Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.