fbpx Studentii vor Internship-uri de Marketing si Programare | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Studentii vor Internship-uri de Marketing si Programare

Concurenta imensa la primul internship eMAG: mai mult de 70 de studenți pe un loc pentru departamentele de programare și digital marketing!

Se pare ca vremea "practicii neplatite" in care se cautau studenti care sa aranjeze hartii, sa faca nelipsita cafea sau sa alerge intre departamente cu bratul plin de dosare a apus! Multe companii au inteles cat de valorosi pot fi studentii intr-o piata dinamica si in continua schimbare si, se pare, si acestia, la randul lor, au inteles ca trebuie sa profite de orice sansa de a invata din exterior ceea ce nu gasesc in facultate, dar si ca "da bine in CV" o implicarea activa in diferite programe de formare.

Internship-urile sunt din ce in ce mai cautate de studenti, iar marile companii au simtit acest lucru si au inceput sa vina in intampinarea acestora cu programe din ce in ce mai specializate si mai profesioniste care sa raspunda tuturor cerintelor si nevoilor unui viitor sau proaspat absolvent de facultate.

eMag, unul dintre cele mai mari magazine online din Romania,  este un astfel de exemplu. Anul acesta a lansat pentru prima data in istoria companiei programul de internship „eMAG Talent Internship” - dedicat pasionaților de  programare și de digital marketing. In doar 10 zile de la publicarea anuntului, numarul aplicatiilor le-a depasit orice asteptare: 1419 de CV-uri pentru cele 20 de pozitii de stagiar deschise!

Concurența extrem de strânsă pentru un loc în echipele noastre de IT și marketing a reprezentat o reală surpriză. Nu ne așteptam ca în numai zece zile de înscrieri să ajungem la 70 de candidați/loc, dacă ne gândim, de exemplu, că anul trecut, la admiterea la Politehnică au fost înscriși în medie 2 concurenți/loc, iar cele mai „vânate” specializări nu au depășit 10 candidați/loc”, a declarat Tudor Manea, Vicepresident HR & Technology Director, eMag.

Dintre cele peste 1400 de CV-uri, 800 au fost aplicati pentru sectiunea Coding Arena (unde existau 17 locuri disponibile pentru pasionatii de programare), iar restul CV-urilor concureaza pentru cele 3 pozitii in internship-ul „webXperience” (deschis celor interesati de o cariera in digital marketing).

Compania a anuntat ca majoritatea aplicantilor sunt studenti in anul al II-lea la Universitatea Politehnică din București, Academia de Studii Economice (ASE) sau la Facultatea de Matematică și Informatică București, iar proportia este de aprroximativ 40% fete si 60% baieti. Insa, dupa cum sustine Tudor Manea, „perspectiva primilor pași în carieră printr-un program de internship în cea mai tare echipă de e-commerce din România a fost interesantă inclusiv pentru studenții de la facultățile de Filosofie, Jurnalism sau Științe Politice. Interesul studenților pentru programele noastre nu poate decât să ne bucure. Suntem siguri că vom avea cei mai talentați colegi, și nu ne referim doar la cele două luni de internship, întrucât celor mai buni le vom da ocazia să ni se alăture, la final, ca angajați”.

eMag va analiza toate CV-urile primite, iar candidații selecționati vor participa la finalul lunii iunie la o sesiune de testare în urma căreia vor fi aleși cei 20 de interni.

Stagiile propriu-zise de practica, eMAG Coding Arena” și „eMAG webXPERIENCE” se vor derula în lunile iulie și august și vor fi plătite, iar la finalul acestora cei mai performanți dintre participanți vor avea ocazia să devină angajați ai eMAG. Pe perioada stagiaturii, studentii admiși vor folosi, în programul de internship „eMAG Coding Arena” metodologia SCRUM și vor avea acces la cele mai noi tehnologii: Symfony2, Gearman, Memchached, RabbitMQ, SOLR, Varnish, MongoDB, PHPUnit. Stagiarii din internshipul „eMAG webXPERIENCE” vor obține cunoștințe în următoarele zone: Web project management, Web analitycs, Wireframing, Web merchandising, UI & Graphic Design.

Toate proiectele dezvoltate de studentii admisi in internship vor fi implementate pe platforma eMAG.

eMAG este cel mai mare magazin online din regiune și unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România. În ultimii 13 ani, eMAG s-a plasat în poziţia de lider constant al pieţei, ca urmare a orientării sale permanente  către client, manifestată prin servicii care creează noi standarde în piață, precum 30 de zile drept de retur, Service Pick Up and Return, Garanția Plus și Deschiderea coletului la livrare.

Filosofia eMAG este că online se poate cumpăra orice. Oferta eMAG se extinde permanent, atât cu noi categorii de produse, cât și prin eMAG Marketplace, prima platformă online din România care grupează mai mulţi retaileri.

eMAG a dezvoltat programe de training de specialitate diferențiate pe categorii de angajați, precum și cea mai mare Academie din mediul privat. Totodată, eMAG oferă singurul MBA specializat pe ecommerce din România cu profesori experimentați în business-ul internațional.

Echipa eMAG este formată din aproximativ 800 de angajați, iar până la finalul anului aceasta va trece pragul de 1.000 de angajați, pe fondul diversificării categoriilor de produse și al extinderii regionale. eMAG va investi, în acest an, 1 milion de euro în dezvoltarea și consolidarea echipei.

 

Categorie

In prezent, sunt Online Content Manager al portalului LearningNetwork.ro. Trecutul nu... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.