fbpx Curs „Marketing-ul: Moft sau Necesitate? (Curs de marketing 4 non-marketing)” | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Curs „Marketing-ul: Moft sau Necesitate? (Curs de marketing 4 non-marketing)”

Categorie
Marketing
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Nivel
Intermediar
Data si locatie
Cere program personalizat:

Marketing-ul bine integrat in afacere este singura modalitate prin care numarul de clienti atrasi poate creste luna de luna, an de an. Toate companiile mari din lume inteleg valoarea adusa de marketing si o integreaza in ADN-ul afacerii. Companiile din top 100 global, precum Apple, Nike, etc. inteleg ca BRAND-ul reprezinta peste 20% din valoarea lor la bursa. In absenta unui BRAND relevant ancorat in perceptia publicului tinta, prin stiinta marketing-ului, orice afacere poate sa dispara peste noapte.

 

Cui se adreseaza acest program?

„Marketing-ul: moft sau necesitate?” se adreseaza antreprenorilor si managerilor (non-marketing: HR, Finante, Vanzari, IT, Achizitii, Logistica, etc) ce vor sa inteleaga mai bine cum sa aduca valoare afacerii cu ajutorul activitatilor de marketing si printr-o buna colaborare cu oamenii de marketing.

 

Obiectivul programului 

Transformarea fiecare participant intr-un profesionist ce intelege cum sa sprijine cresterea afacerii prin strategii si actiuni coerente de marketing. Prin descifrarea conceptelor de marketing, prin exercitii aplicate, prin exemple reale, fiecare participant va deveni un profesionist pregatit sa atraga mai multa valoare prin marketing.

 

Beneficii

  • Pre-training (chestionar + dilema de rezolvat in training);
  • In training: format interactiv, concepte teoretice, studii de caz, jocuri aplicate, rezolvarea dilemei initiale;
  • Materiale de training: dictionar de marketing, brosura, jurnal personal.

 

Tematica

  • Marketing – Sursa de venit sau cheltuiala?
  • Demistificarea conceptelor de marketing: analiza pietei, segmentare, public tinta, targetare, pozitionare si diferentiere, brand equity, beneficiu de brand, ecuatie valorica a brand-ului, brand KPIs, ATL/ BTL, media, DTC, digital, plan de marketing, etc.
  • Omul de marketing – coechipier sau adversar? Cum lucram eficient cu omul de marketing? Cum transformam dificultatile de colaborare in oportunitati? Cum identificam si valorificam competentele?
  • Marketing pentru mine: cum pot folosi principiile de marketing in job-ul si in viata mea? Ce trebuie sa stiu ca si consumator de marketing?
  • Anecdote si Povesti nemuritoare despre marketing (case studies, Cannes stories, etc).

Investiție

Investitie: 375 EUR + TVA/ persoana

Durata

2 zile consecutive.

Data si locatie
Cere program personalizat: