fbpx Curs „Vânzare în parteneriat cu clientul”, CODECS | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Curs „Vânzare în parteneriat cu clientul”, CODECS

Categorie
Vanzari
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
E-Learning / Curs Online
Curs In House
Nivel
Intermediar
Data si locatie
Cere program personalizat:
 
DESFASURARE :  ONLINE sau in Bucuresti
 
 
Primul pas inspre o vanzare de calitate este stabilirea unei relatii de parteneriat cu prospectul. Acest curs va ofera instrumentele necesare pentru descoperirea nevoii reale ale clientului si punerea bazei unei comunicari deshise, avantajoase de ambele parti.

 

SCOPUL PROGRAMULUI

In acest program de training cu durata de 2 zile veti invata cum sa stabiliti conexiunea intre oferta companiei dumneavoastra si nevoile clientilor, prin dezvoltarea unei relatii pe termen lung de parteneriat cu clientii, in folosul reciproc al participantilor la procesul de schimb.

 

OBIECTIVE

Obiectivele programului sunt:

  • Identificarea clientilor si elemente de segmentare a acestora
  • Abordarea clientului – proces coerent si detaliat
  • Definirea obiectivelor de atins in procesul de vanzare
  • Deprinderea de a forma cu clientii relatii si de a intretine aceste relatii, astfel incat sa deveniti adevarati parteneri ai clientilor
  • Constientizarea importantei retentiei clientilor in sistem
  • Constientizarea erorilor interne (legate de oameni si procese) care pot conduce la pierderea clientilor
  • Invatarea modalitatilor de a transforma obiectiile clientilor in atuuri
  • Intelegerea rolului vostru in asigurarea satisfactiei clientului

 

COMPETENȚE ACOPERITE

Dupa parcurgerea programului de training participantii vor dobandi urmatoarele competente:

  • Abordarea planificata a vanzarii
  • Tehnici de baza de initiere, derulare si finalizare a vanzarii
  • Deprinderea cunostintelor si abilitatilor de identificare a nevoilor clientilor
  • Depasirea obiectiilor clientilor in cadrul procesului de vanzare
  • Abordarea unei maniere de negociere de tip „castig-castig”
  • Metode de imbunatatire a retentiei in sistem a clientilor
  • Elemente de optimizare a relatiilor cu clientii

 

STRUCTURĂ ȘI DURATĂ PROGRAM

  • Durata programului este de 2 zile consecutive per grupa de cursanti.
  • O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h.

DESFASURARE :  ONLINE sau in Bucuresti

 

Data si locatie
Cere program personalizat: