Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Singurul workshop dedicat brandingului programelor de well being

Vizezi sustinerea board-ului pentru proiectul tau de well being?
Ai nevoie de un brand puternic pentru programul tau de well being?
Vrei sa afli cum poti maximiza solutiile pe care le-ai gasit deja?
Iti doresti implicarea angajatilor?
Cauti solutii care au functionat?

Comunicarea strategica si un brand memorabil, care inspira, sunt cheia succesului programelor de well being dedicate angajatilor. Fara ele nu poate fi construit un program articulat, care sa ii implice si motiveze pe acestia.

Public tinta si durata: workshop-ul are durata de 6 ore si se adreseaza specialistilor si managerilor HR;
Obiectiv: participantii isi vor slefui viziunea comunicarii strategice, integrate si de impact a proiectelor HR;
Activitati: exercitii individuale si de grup, role-play, tehnici din jurnalism, design, etc.;
Rezultate: participantii vor afla cum sa construiasca un brand de HR de impact.

Tematica

  • Care este conceptul proiectului meu?
  • Cum atrag sustinerea stakeholderilor - management si angajati?
  • Planul si mixul de comunicare;
  • Promovarea brandului;
  • Crearea unei platforme sustenabile de comunicare a brandului;
  • Cum creez mesaje de impact?
  • Context si tendinte;
  • Social Media: oportunitati si riscuri;
  • Provocarea media: cum atrag atentia presei?
  • Best practices;
  • Studii de caz;

Numar de participanti: 15 - 20
Data: 22 septembrie. Taxa de participare: 260 Euro + TVA/persoana

Ora: 9.30 – 17.00

Testimonial

„Cand iesi dintr-o incapere plina de oameni, fie ca este vorba de o sedinta, o prezentare in fata board-ului sau a clientului intern, iti doresti ca acestia sa spuna despre tine sau despre proiectul prezentat ca este WOW, ca este fix ceea ce cautau.
Dana Tudor reuseste, cu rabdarea unui om care are marea calitate de a asculta, de a te ghida in proces, sa te sustina sa stabilesti obiective SMART in comunicarea brandului si sa gasesti cuvintele care surprind esenta si mobilizeaza actorii implicati la actiune.”

Simona Nicolaescu, Dynamic HR

Agenda:

  9.30 - 10.00: Welcome coffee
10.00 - 11.30: Sesiunea 1
11.30 - 11.45: Coffe break
11.45 - 13.00: Sesiunea 2
13.00 - 14.00: Pauza de pranz
14.00 - 15.30: Sesiunea 3
15.30 - 15.45: Coffee break
15.45 - 17.00: Sesiunea 4


Formular inscriere

MEET. NETWORK. LEARN. INSPIRE

Scroll to Top
// //