fbpx De la strategie la acțiune – Training open de vânzări, Timisoara | Learning Network Mergi la conţinutul principal

De la strategie la acțiune – Training open de vânzări, Timisoara

Trainer
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Cere program personalizat:

Oamenii de vânzări sunt cei mai expuşi evaluărilor, iar rezultatele lor sunt cele mai măsurabile. Oamenii de vânzări au o structură psihică ce îi face să reziste la cei 90% din prospecti care îi refuză în fiecare zi.
Trainingul de Vânzări Eficiente este centrat pe comportamentele şi tehnicile care produc o legătură personală cu clientul.  Este direcţionat către crearea de rezultate imediate.

Cui se adresează acest training:

  • Tuturor persoanelor care îşi doresc să gestioneze în mod eficient şi performant oamenii cu care lucrează.

Beneficii:

  • Acest training oferă instrumentele necesare pentru obţinerea celor mai bune rezultate din colaborarea cu cei din jur. Acestea se vor observa atât prin prisma îmbunatăţirii relaţiilor profesionale cât şi prin creşterea
  • performanţei în proiectele realizate în echipă.

Obiective training:

La finalul trainingului participanţii vor:

  • Învăţa să genereze noi leaduri.
  • Învăţa conceptul de cross seling/up selling şi modalitatea în care îl vor aplica.
  • Face un plan de vânzări şi previziuni reale de conversie.
  • Afla cât de importantă este retenţia în relaţiile cu clienţii.
  • Face diferenţa între vânzări directe şi indirecte.
  • Face diferenţa dintre ‘hunting ‘si ‘farming’.
  • Învăţa care sunt elementele diferentiatoare care duc la ‘închiderea’ procesului de vânzare.
  • Afla cât de mult contează cunoaştera produsului şi cât de mult contează actul de vânzare.

Topicuri:

  • Prospecţia clienţilor /Baza de date /Planul de vânzări.
  • Cunoaşterea produselor, pieţelor, canalelor.
  • Abordarea clienţilor, întâlnirea, prezentarea, închiderea vânzării.
  • Atitudine şi cunoaştere în întâlnire şi în follow-up.strategie1
  • Contextul şi specificul actului de vânzare.
  • Retenţie şi Account Management.
  • Exerciţii şi studii de caz. 

Agenda:
09:00 – 09:30 –Welcome Coffee
09:30 – 10:45 – Curs
10:45 – 11:00 – Coffee Break
11:00 – 13:00 – Curs
14:00 – 15:45 – Curs
15:45 – 16:00 – Coffee Break
16:00 – 17:00 – Curs
17:00 – 17:30 – Recapitulare

Durată: 1 zi
Data: 24 noiembrie
Loc de desfasurare: Timisoara

Tarif: 670 RON

 Tariful acopera cursul, certificarea de la sfarsit, suportul de curs, pauzele de cafea si de masa de pranz.

Data si locatie
Cere program personalizat: