Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Una din cele cele mai importante provocări cu care se confruntă departamentele de achiziții  în următorii  ani, o reprezintă asigurarea comunicării eficiente între departamente la nivelul întregii companii, inclusiv formarea și dezvoltarea angajaților, pentru a deveni buyeri profesioniști care să genereze un real profit prin activitatea lor.

Obiectivele programului:

  • Clarificarea poziției: Buyerul ca centru de profit în companie
  • Cum să aduci plus valoare în companie din poziția de buyer
  • Îmbunătățirea comunicării cu clientul intern și stakeholder-ii
  • Însușirea tehnicilor de reducere a costurilor
  • Definirea rolului buyer-ului în licitații
  • Dezvoltarea abilităților de gestionare obiectivă a procesului de selecție și evaluare a furnizorilor
  • Exersarea tehnicilor de negociere în achiziții
  • Înțelegerea și interpretarea principalilor indicatori de performanță în achiziții
  • Înțelegerea importanței eticii în achiziții – impactul pe termen lung în relația cu furnizorii

    Agenda

  • Rolul buyer-ului in companie
  • Care sunt obiectivele unui buyer, cum achizitioneaza, cum aplica politica si strategia
  • companiei
  • Tehnici si procese in achizitie
  • Cum si cand se aplica diferite procese in achizitie. Cine participa si cum participa in fiecare proces
  • Rolul buyer-ului in procesul de achizitie
  • Modelul Peter Kraljic in achizitii
  • Categorii de achizitii si prioritizarea lor. Abordarea achizitiior in functie de importanta lor
  • in companie. Cum prioritizam fiecare achizitie
  • Managementul furnizorilor Cum se creaza si gestioneaza baza de furnizori
  • si relatia cu furnizorii. Criterii de evaluare a furnizorilor
  • 5 Costul Total de Achizitie Eficienta in stabilirea pretului corect.Cum calculam un TCO
  • Managementul contractelor Cum gestionam contractele
  • Etapele procesului in achizitie. Ce etape urmam in procesul de achizitie
  • Diferente intre achizitiile simple si licitatie. Rolul buyer-ului in licitatie.
  • Tehnici de reducere a costurilor. Analiza si modele de cost.Diferente intre modelele de cost. Cand si cum aplicam fiecare model de cost
  • Etica in achizitii Ce inseamna etica in achizitii si tipuri de. atitudine non etica

Taxa de participare: 220 Euro. Se oferă reduceri pentru grupuri.


Formular inscriere

MEET. NETWORK. LEARN. INSPIRE

Scroll to Top
// //