Tot ceea ce au nevoie experții în vânzări pentru a își maximiza rezultatele de business și pentru a convinge clienții dificili B2B

De ce

  • pentru că trebuie să înțelegi filosofia de business a prospectului prin a naviga cu ușurință prin rezultatele sale financiare
  • pentru că ai nevoie de studii de caz potrivite pentru îi arăta prospectului ce primește în schimb
  • pentru că vei înțelege impactul financiar pe care îl are fiecare đecizie personală și poți preveni posibilele provocări din viitorul apropiat

Ce se întâmplă

  • vei observa cât de ușor poți înțelege
  • cele 3 rapoarte financiare importante (bilanțul, profit și pierderi, cash flow) împreună cu raționamentele lor și termenii de bază
  • indicatorii financiari fundamentali rezultați din cele 3 rapoarte
  • noțiuni financiare micro de tipul comportamentul costului (împreună cu înțelegerea celor 3 clasificări ale costurilor, utilitatea lor în bugetare, crearea prețului și decizii privind targetele), pragul de rentabilitate și NPV

Beneficii

  • o înțelegere mai bună a prospecțiilor și a filosofiei prin care ei generează bani
  • o pâlnie de vânzare mai corectă și mai sustenabilă
  • o potrivire mai bună a produselor sau serviciilor cu situația prospectului

Preț

180 eur + tva/participant, reduceri pentru grupuri


Pentru informatii si inscrieri:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Formular inscriere

Organizator

Data

08 Sep 2017

Ora

9 : 00

Localitate

Bucuresti

Pentru informatii si inscrieri:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Formular inscriere

Scroll to Top
// //