Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

 OBIECTIVE CURS TELESALES:

  • Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta sa ii implici pe clienti in timpul abordarii telefonice, astfel incat sa obtii vanzarea
  • Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta sa ii implici pe clienti intr-un dialog despre produsele/serviciile pe care le promovezi si modul in care le va fi de folos in activitatile lor de zi cu zi
  • Identificarea rapida si corecta a nevoilor clientului legate de comportamentul sau privind produsele/serviciile
  • Perfectionarea abilitatilor de ascultare pentru o mai mare eficienta in investigarea nevoilor
  • Propuneri de oferte adaptate nevoilor de utilizare ale clientilor
  • Solutionarea obiectiilor intr-un mod profesionist si eficient

 PROGRAMA CURS

 I. INTRODUCERE IN TELESALES

• Vanzarea fata in fata vs vanzarea la telefon
• Evaluarea vanzarii
• Abilitatile unui bun vanzator la telefon
• Instrumentele unui vanzator la telefon
• Sugestii privind vocea

II. MODALITATI DE CRESTERE A EFICIENTEI IN ABORDAREA TELEFONICA

Vanzarea ca process de comunicare bilateral:
• Importanta comunicarii: cunoaste si convinge
• Asteptarile clientilor
• Motive uzuale de cumparare
• De ce sunt importante intrebarile
• Abilitati de ascultare
• Ascultare pentru identificarea semnalele de cumparare
• Importanta vocii
• Comunicare persuasiva
• Imaginea unui profesionist
• Cele 7 reguli in vanzarea la telefon
• Caracteristici si beneficii
• Vanzarea produsului sau serviciului
• Tipuri de client si modalitati de abordare

III. GHIDUL APELURILOR DE VANZARE

• Pregatirea apelului de vanzare; Cold calls
• Ciclul conversational
• Modelul AIDA
• Atrage atentia clientilor si transforma-i in parteneri de discutie
• Cum identifici nevoia clientilor si le starnesti interesul
• Nu-i suficient sa aiba nevoie trebuie sa isi doreasca sa cumpere
• Prezentarea produsului/ serviciului pe intelesul clientilor dvs
• Stabileste cand si cum se va bucura clientul de produsul /serviciul oferit (finalizarea vanzarii)

IV. SOLUTIONAREA OBIECTIILOR

• Cum reactionati cand auziti o obiectie
• De ce au oamenii obiectii?
• Definirea celor mai des intalnite obiectii
• Identificarea obiectiilor reale
• Cei 4 R pentru solutionarea obiectiilor

V. INCHIDEREA VANZARII 

• Incheierea vanzarii
• Preintampinarea regretelor cumparatorului
• Cum sa cereti recomandari?
• Planul de actiune

 Cursul poate fi personalizat si sustinut  in-house, la cerere

 

TARIF

230 euro + TVA/participant. Pentru mai mult de doi participanti in aceeasi sesiune se acorda reducere.

Tariful include:

  •  livrare curs 2 zile, 09.00-17.00; pauze de pranz si de cafea
  •  suport de curs si materiale de lucru; diploma de participare la curs

Formular inscriere

MEET. NETWORK. LEARN. INSPIRE

Scroll to Top
// //