[email protected] 0770 414 202

Rezerva locurile pe care le doresti!

Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

 OBIECTIVE CURS TELESALES:

  • Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta sa ii implici pe clienti in timpul abordarii telefonice, astfel incat sa obtii vanzarea
  • Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta sa ii implici pe clienti intr-un dialog despre produsele/serviciile pe care le promovezi si modul in care le va fi de folos in activitatile lor de zi cu zi
  • Identificarea rapida si corecta a nevoilor clientului legate de comportamentul sau privind produsele/serviciile
  • Perfectionarea abilitatilor de ascultare pentru o mai mare eficienta in investigarea nevoilor
  • Propuneri de oferte adaptate nevoilor de utilizare ale clientilor
  • Solutionarea obiectiilor intr-un mod profesionist si eficient

Beneficii pentru participanții la curs

  • Înțelegerea clienților, a nevoilor și așteptărilor acestora
  • Îmbunătățirea abilităților de prezentare comercială a produselor și vânzare prin telefon
  • Îmbunătățirea abilităților de ascultare activă și comunicare asertivă prin telefon 
  • Îmbunătățirea abilităților de persuasiune, folosind tehnici de rezolvare a obiecțiilor și influențare 
  • Cursanții își vor însuși modalități de structurare a apelului telefonic (apel inbound, apel outbound),astfel încât săle crească eficiența în sporirea numărului de clienți mulțumiți și aducerea de clienți noi
  • Transformarea oricărei interacțiuni cu clienții într-o experiență productivă
  • Câștigarea unui avantaj competitiv necesar în mediul de afaceri actual, puternic orientat către client prin folosirea unor fraze / cuvinte cheie, care să îi ajute “să descifreze” mai ușor clientul –să știe cande cazul să mai insiste și când să renunțe.

Modalitatea de lucru

  • Cursul are grad de interactivitate ridicat. Aproximativ 70% din timp, cursanții vor fi implicați în exerciții practice și personalizate pe situații concrete de business. Fiecare dintre modulele acestui curs sunt concepute astfel încât participanții să deprindă abilități practice în comunicarea eficientă în Telesalesși care să le folosească în activitatea de la job.
  • Modulele conțin role-play, pe care îl parcurg toți cursanții în echipe. Fiecare echipă primește feedback de la cursanți și de la trainer. 
  • Trainerul implică participanții în exerciții de grup, jocuri de rol, jocuri tematice urmate de debriefingpentru a face conexiuni cu informația transmisă.
  • Fiecare modul are studii de caz care sunt personalizate sau construite în funcție de specificul activităților, în care se consolidează procesul de îmbunătățire și dobândire de competențe noi în comunicarea telefonică și de vânzare.

 

PROGRAMA CURS

 

 

I. COMUNICAREA și RELAȚIONAREA CU CLIENTUL PRIN TELEFON

  • Câștigarea încrederii clientului printr-o atitudine profesionistă
  • Importanța limbajului paraverbalși verbal în abordarea telefonică
  • Ascultarea activă și empatia -suport pentru o comunicare bună cu clientul
  • Folosirea formulelor de curtoazie în relația cu clientul
  • Tactici și trucuri pentru o bună relaționare
  • Expresii verbale care trebuie folosite, expresii care trebuie evitate, Metalimbajul 
  • Cuvinte și expresii care 
    • captează și minimizează atenția clientului
    • empatice și expresii care creează stări de disconfort

II. GHIDUL APELURILOR DE VÂNZARE

  • Motive uzuale de cumpărare
  • Pregătirea apelului de vânzare
  • Cum și când să-ți planifici apelurile telefonice
  • Diferenteîntre abordarea persoanelor juridice (firme mari versus firme mici)
  • Cum identifici persoanele cu putere de decizie din companii
  • Apel outbound–abordări telefonice tip Hunting–apel de vânzare către potențiali clienți
  • Apel outbound–abordări telefonice tip Farming–apel upgrade și consolidare de relații 
  • Apel inbound (apel info, apel transfer către alt departament)

III. INVESTIGAREA NEVOILOR și PUNEREA ÎN VALOARE A PRODUSELOR / SERVICIILOR 

  • Motivații și interese de cumpărare ale persoanelor fizice și juridice
  • Tehnici de folosire a întrebărilor pentru identificarea nevoilor clientului (tehnica SPIN la telefon și tunelul)
  • Caracteristici, avantaje, beneficii ale pachetelor de produse / servicii 
  • Expresii care te ajuta să pui în valoare beneficiile pachetelor de produse / servicii 
  • Tehnici persuasive de influențare pentru a convinge clientul să cumpere

IV. TIPOLOGII COMPORTAMENTALE  întâlnite la clienți și la consilierii de vânzări

  • Cele 4 motivații de bază care determină comportamentul consilierilor și pe cel al clienților
  • Caracteristici comportamentale determinate de fiecare dintre cele 4 motivații de bază
  • Tipologii de vânzători și cumpărători conform motivațiilor intrinseci 
  • Modalități de recunoaștere și abordare telefonică în funcție de caracterisiticile comportamentale
  • Tipologii de clienți dificili și Modalități de abordare a clienților dificili

V. SOLUȚIONAREA OBIECȚIILOR, NEGOCIEREA ȘI ÎNCHIDEREA VÂNZĂRII

  • Identificarea celor mai des întâlnite obiecții
  • Tehnici de depășire a obiecțiilor și obținerea angajamentului clientului
  • Fraze/cuvinte cheie (metalimbaj), care ne ajută să identificăm semnalele de cumpărare sau respingere 
  • Negocierea prin telefon
  • Stiluri de negociere, fixarea obiectivelor de negociat și cum se fac concesii la telefon
  • Tehnici specifice de închidere a vânzării prin telefon

 

 Cursul poate fi personalizat si sustinut  in-house, la cerere

 

TARIF

230 euro + TVA/participant. Pentru mai mult de doi participanti in aceeasi sesiune se acorda reducere.

Tariful include:

  •  livrarea cursului de către trainer senior, două zile în program 9.00 –17.00; pauze de pranz si de cafea
  •  suport de curs si materiale de lucru; diploma de participare la curs

 


Pentru informatii si inscrieri, puteti folosi formularul de inscriere online sau o puteti contacta pe:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Rezerva

Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Formular rezervare curs

Arie geografica

Bucuresti

Nivel curs

Intermediar

Format livrare

Curs Open/Deschis
Curs In House

Durata

2 zile

Pret (fara TVA)

230,00 €

Pentru informatii si inscrieri, puteti folosi formularul de inscriere online sau o puteti contacta pe:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Pentru in-house, completeaza formularul de mai jos!

Scroll to Top
// //