fbpx Carmen Balan | Learning Network Mergi la conţinutul principal
Carmen Balan


Carmen Balan

Prof. dr. Carmen Balan, expert si consultant

Specializari: managementul marketingului, cercetari de marketing, managementul relatiilor cu clientii, tehnici de vanzare, managementul fortei de vanzari, managementul timpului, logistica.

Cursuri sustinute pentru EXEC-EDU: Marketing si vanzari, Tehnici de vanzare, Excelenta in management, Managementul timpului. 

La finalul programului de formare in domeniul marketingului, participantii regandesc cu entuziasm coordonatele propriei afaceri din perspectiva orientarii spre client si a planificarii demersului strategic de marketing. Ei incep sa inteleaga cu adevarat universul oportunitatilor pietei.

Stilul de predare pe care il sustin este cel ce presupune dinamism si implicarea totala a trainerului. Stilul interactiv este cel care ofera cea mai mare valoare participantilor”.

Experienta profesionala

Si-a dedicat intreaga cariera domeniului marketingului, ca profesor, cercetator si consultant. Cursurile sale imbina profesionalismul desavarsit cu care abordeaza orice proiect, cu stilul alert, dinamic si interactiv.

A realizat cursuri adaptate de marketing si vanzari pentru mari companii din cele mai diverse sectoare: Alcatel-Lucent, Alro, Anchor Grup, Azomures, Daedalus, Ductil, GlaxoSmithKline, Generali, Hartia Busteni, L'Oreal, Mercedes Benz, Orange, Pfizer, Reuters, Romstal, RTC, Sanofi Romania, Scandia, Shell, Steaua Romana, USAID, Wella.

Are experienta in domeniul proiectarii si realizarii de cercetari de marketing cantitative si calitative. Totodata, a oferit consultanta strategica de marketing unor companii cu pozitii de top in domeniul distributiei si comertului cu amanuntul cu produse nealimentare.

A fost membru in consiliul de administratie al unei importante companii producatoare de bunuri electrocasnice.

S-a implicat in calitate de trainer si/sau consultant in diferite programe internationale: PHARE, British Know-How Fund si UNCTAD - Trainfortrade.

Considera ca in vartejul realitatii cotidiene trebuie sa nu ignoram importanta "lucrului bine facut" si mai ales a faptului ca lucrurile pe care le facem trebuie sa fie bine realizate de prima data.

Diplome si performante

Este doctor in economie, specialitatea marketing. A participat la programe de pregatire postuniversitara in SUA, la HarvardBusinessSchool (Programele CEETP si Colloquium on Participant-Centered Learning - CPCL).

A absolvit cursuri de cercetari de marketing la Chartered Institute of Marketing (Marea Britanie), management la IGIA (Franta), marketing si etica la Wirtschaftsuniversitat (Austria). De asemenea, a urmat programe de formare a formatorilor in domeniul comertului exterior (UNCTAD - Trainfortrade), managementului exporturilor (Institute for Export - UK), managementului intreprinderilor mici si mijlocii (UNCTAD - EMPRETEC), domeniul economic (Durham Business School, UK), etc.

Este coautoare a 21 de carti de specialitate, a publicat peste 90 de articole si lucrari stiintifice si a participat la realizarea a 33 de cercetari de marketing.

Este membra a prestigioasei asociatii AMA (American Marketing Association) si a altor asociatii profesionale din domeniul distributiei si logisticii.