
Senior Marketing Manager cu peste 15 de ani în retail si sectoarele B2B si europene pe pietele emergente, cu experienta in dezvoltarea si implementarea de campanii eficace prin planificarea de marketing.
Maria a gestionat echipe multi-disciplinare si planuri de comunicare de marketing segmentate. Detine abilitati exceptionale de comunicare interpersonale peste trei limbi, si abilitati analitice de afaceri bine dezvoltate necesare pentru succesul companiei.
A colaborat cu unele dintre cele mai mari branduri din lume: McDonald's, Carrefour, Coca-Cola, Porsche, P & G, Unilever, Beiersdorff, L'Oreal, Danone, Samsung; Cancer Research UK.
Competente: Audit de marketing; Marketing Planuri Planificare / marketing; Strategii de marketing; Marketing Communications planuri; Strategie de brand si de gestionare; Cercetarea de marketing si de informatii; Marketing si Management Echipa; Marketing intern; Social media marketing; Managementul Evenimentelor; Training; E-business; E-marketing; Echipe virtuale; Managementul proiectelor; Management Financiar; P & L; Bugetele de marketing; Start-up-uri.