fbpx Vlad Grigoriu | Learning Network Mergi la conţinutul principal


Vlad Grigoriu

Antreprenor, consultant si trainer, cu peste 15 ani de experienta antreprenoriala si executiva, a condus proiecte de consultanta B2C si B2B, din domenii precum telecom, banking, retail, servicii medicale sau FMCG.
Ariile sale principale de expertiza sunt: strategia, cultura organizationala, marketing-ul si inovatia.

Pe parcursul celor 13 ani petrecuti ca executiv si antreprenor in cadrul Tempo Advertising si Tempo Creative Group, Vlad si-a canalizat energia si competentele cu prioritate spre business development, consultanta strategica si dezvoltarea oamenilor.

In 2011 a lansat o noua companie, Co-Factor Performance Management, care isi propune sa asiste organizatiile in efortul de crestere a performantelor de business, prin activarea potentialului extraordinar al celor doua asset-uri umane ale unei companii: angajatii, pe de o parte, si clientii, pe de alta parte.
Noua companie a adoptat viziunea strategica si antreprenoriala a lui Vlad, oferind un serviciu de consultanta cu valoare practica, materializat cu ajutorul unor platforme tehnologice inovative dezvoltate intern.

Platforma de employee engagement creeaza valoare prin imbunatatirea comunicarii interne, prin cresterea nivelului de empowerment al angajatilor si prin potentarea inovatiei la nivelul intregii firme.
Platforma de customer engagement creeaza valoare prin captarea de feedback in timp real de la clienti, customer advocacy si comunicare in mediile sociale.

Diplome si performante
Vlad este absolvent al Harvard Business School si The Chartered Institute of Marketing si detine un EMBA la Asebuss in colaborare cu Kennesaw State University.
Vlad este Membru in Advisory Board-ul companiei americane Big Cloud Analytics.

Arii de specialitate:
Employee engagement, Consumer Engagement Marketing, Brand & Communication Management, Innovation.

Încă nu există conținut.
Încă nu există conținut.