fbpx Eliza Kazan: Adevărul Marcii de Succes: ALINIERE și Construcție de Percepții | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Eliza Kazan: Adevărul Marcii de Succes: ALINIERE și Construcție de Percepții

 

O marcă are succes dacă își cunoaște adevărul și orientează construcția de percepții pe ALINIERERE

Eliza Kazan este speaker la Learning Festival 2024

Care sunt principalele 3 priorități pe care vă axați în 2024 și de ce?

După câțiva ani imprevizibili, White – The Liminal Space întâmpină 2024 cu spirit energizant, optimism deloc moderat, extravaganță creativă cu focus pe partea plină a paharului.

Valorile de marcă sunt bunătatea radicală, solidaritatea și reziliența.

Ne remarcăm că și coagulator de spirit uman cu POWER, umanitate digitală și networker de oameni, energii, experiențe.

În 2024 White – The Liminal Space își consolidează poziția de consultant și educator de business-uri în spațiul liminal prin lansarea Corporate Liminal Thinking Program în cadrul Learning Network Festival și podcast terapeutic.

 

Cum ați acoperit contextul hibrid de muncă al clienților şi care a fost impactul asupra activității voastre? Ce v-a ajutat să vă adaptați?
 

Noul context de muncă a fost impactant atât pentru organizații cât și pentru angajați. Acum 10 ani, când mai întâlneam în cate o carte conceptelele de work from home, an sabatic, păreau un fel de fata morgana. Această stare de liminalitate care s-a activat odată cu pandemia a demitizat tot ce făcea imposibil lucratul de acasă. Totuși, motivația oamenilor pentru work from home, în cele două epoci, a fost total diferită. Acum 10 ani era o curiozitate, dorința de a lucra în oaza de liniște de acasă, dorința de a salva timpul pierdut în trafic și poate chiar un spațiu creativ propriu. Pandemia a transformat casa într-o închisoare, contextul a fost de multe ori unul de frică, de aceea oamenii nu au mai îmbrățișat la fel de bine această opțiune. Cu toate astea, majoritatea au simțit un impact pozitiv asupra sănătății și a stării de bine. Altora însă le-au lipsit conexiunea cu echipa, mișcarea propriu-zisă până la birou, s-au plâns de sedentarism înregistrând totodată o calitate în scădere a somnului. 

Toate aceste schimbări au creat NECESITATEA de susținere din partea angajatorului pentru daunele provocate de izolare și de anxietatea incertitudinii. Așadar, pentru noi ca și consultați, contextul hibrid de munca ne-a adus și mai mult de muncă, fiind cerută intervenția noastră în a ghida oamenii și instituțiile să facă tranzițiile necesare. Unul dintre obiectivele noastre este să susținem shift-ul cultural pe care îl fac organizațiile în această perioadă, de adaptare la noul context care apropo, este într-o continua schimbare (pandemie, război, after war before crisis)...

Se vehiculează că abilitățile de leadership se vor schimba, cum vezi trendul acesta? Și care este contribuția/susținerea la creșterea capabilităților din organizații?

Organizațiile și liderii sunt obligați să învețe să înoate în apele tulburi ale schimbării. 

“If you want to thrive în a disrupted world, you have to be incredibly adept at not standing still”. (extras din Vogue magazine).

Metoda spațiului liminal înseamnă mentorat interdisciplinar radical (care combină tehnici de coaching clasice cu alinieri spirituale, culturale și antropologice) și pune în centrul evoluției și excelenței umane raportarea la pragurile și perioadele de schimbări, cutremure sau crize personale și sociale.

În acest spațiu al liminalitatii, al pragului în care se pregătește transformarea experientiala, LIDERUL își reevaluează valoarea, discursul interior și motivația dobândind încredere că poate avea o viață iconica (pentru că acesta este visul tuturor în era post truth și post-digital)  fapt care cu adevărat îi amplifică energia vitală și îl conduce la productivitate, loialitate și focus pe scopurile personale și de grup.

 

Care crezi că este rolul managerului în dezvoltarea individuală și de echipă? Cum pot companiile să susțină diferit acest rol?

Managerul dezvoltă indivizii și echipele începând cu propria dezvoltare. Este nevoie, mai mult că niciodată, de modele, de manageri inspiraționali, lideri autentici care să scoață organizația din monotonie, din uniformitate conducând spre nivele superioare, evolutive. Un manager trebuie să fie remarcabil și să capteze atenția pentru tot ce este ca OM, dovedind că el însuși face, în mod frecvent, salturi evolutive. 

Companiile, pentru a fi iconice, au nevoie de oameni iconici. Iar pentru asta, au nevoie să se inițieze în cultura liminalitatii care vine cu instrumente noi și viziune de ultima ora, atât de necesare acestor timpuri de mari transformări.

 

Categorie
Încă nu există conținut.

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.