Mergi la conţinutul principal

Curs de vanzari intensiv

Descriere

Reimprospateaza-ti rapid cunostintele de vanzari si afla in 2 zile cat descopera altii (poate) in 3-4 aniDaca vrei:

  • sa-ti clarifici aproape toate indoielile cu privire la ce functioneaza si ce nu in intalnirile de vanzari si in negocieri,
  • sa descoperi tehnici de vanzari si de negociere care te ajuta sa-ti maximizezi vanzarile fara sa mai pui accent pe pretul mic,
  • sa descoperi cum sa vinzi consultativ construind relatii cu clientii si nu concentrandu-te pe “preturi mici, de criza”,
  • sa capeti o mai mare incredere in fortele proprii ori de cate ori esti fata in fata sau la telefon cu un (potential) client,
  • sa afli propozitii, fraze si intrebari cheie care trebuie sa se regaseasca in vocabularul oricarei persoane care sta de vorba cu clienti,
  • sa inveti in 2 zile cat invata altii poate in 3-4 ani irosind o groaza de bani din cauza greselilor facute

atunci vino la acest Curs de Vanzari Intensiv.Te asteapta 2 zile pline cu informatii bine structurate si usor de aplicat, discutii antrenante intre trainer si cursanti, dinamism, sfaturi concrete ce pot fi puse in practica imediat.Cui se adreseaza Cursul de Vanzari Intensiv:

  • Intreprinzatorilor direct interesati ca afacerea lor sa creasca sanatos prin vanzari repetate catre clienti de calitate;
  • Managerilor si reprezentantilor de vanzari business-to-business (B2B) si business-to-consumer (B2C) dornici sa-si (re)improspateze cunostintele cu privire la ce functioneaza si ce nu in domeniul vanzarilor;
  • Liber-profesionistilor (medici, notari, avocati, arhitecti etc.) care vor sa-si maximizeze incasarile nu neaparat muncind mai mult, ci mult mai inteligent.

Participa si tu la acest Curs de Vanzari Intensiv desfasurat la Bucuresti impreuna cu echipa Exec-Edu.Care este agenda detaliata a Cursului de Vanzari Intensiv:1. Cum sa abordezi noii clienti cu sau fara referinte, prin telefon sau prin email, reducand considerabil numarul refuzurilor

  • Cine sunt cei mai buni potentiali clienti, care sunt caracteristicile lor si cum gasesti datele lor de contact
  • Cum trebuie sa te comporti atunci cand initiezi primul apel telefonic
  • Care este structura unui apel initial de succes
  • Cum incerci sa castigi increderea interlocutorului in primele 60 de secunde
  • Care sunt subiectele de interes in jurul carora iti poti construi mesajul
  • Care sunt caracteristicile unui mesaj de interes care sa atraga si sa retina atentia interlocutorului
  • Exercitiu practic: construirea unui mesaj de interes pe domeniul tau de activitate
  • Unde gresesc frecvent oamenii de vanzari in abordarea telefonica si ce trebuie categoric sa eviti pentru a nu avea aceeasi “soarta cruda”
  • Cum sa rezolvi cele mai intalnite obiectii la primul apel telefonic
  • Ce elemente poti aduce in discutie pentru a-ti spori credibilitatea
  • Cum sa treci rapid si cu succes de secretare

2. Cum sa construiesti si sa dezvolti rapid relatii personale solide, bazate pe incredere si respect reciproc, relatii care te ajuta enorm in procesul de vanzare

  • Care este prima promisiune pe care o faci noului client si ce valoarea au scuzele daca o incalci
  • Cum trebuie sa saluti si ce trebuie sa nu uiti niciodata sa precizezi chiar de la bun inceput
  • Care este cea mai simpla tehnica garantata care te ajuta sa memorezi numele interlocutorului
  • Cine si cum te recomanda
  • Care sunt subiectele castigatoare pentru small talk
  • Cum sa devii rapid simpatic gratie locurilor comune cu clientul, precum si a complimentelor oneste
  • Pe ce trebuie sa se sprijine siguranta ta in dialogul cu clientul
  • Cu ce trebuie sa-ti insotesti mereu informatiile comunicate clientului si ce se intampla atunci cand nu procedezi asa
  • Cum sa reactionezi atunci cand clientul este in dezacord cu tine

3. Cum sa faci o analiza reala si exacta a nevoilor clientului pentru a-i prezenta apoi solutia care genereaza cel mai redus numar de obiectii

  • Cum sa te asiguri de la bun inceput ca clientul indeplineste aproape toate conditiile necesare finalizarii vanzarii
  • Ce este o nevoie care poate conduce la finalizarea unei vanzari – caracteristicile nevoilor reale
  • Care sunt cuvintele utilizate de clientii tai care “tradeaza” existenta unei nevoi
  • Care sunt comportamentele clientului care comunica cu claritate existenta unei nevoi
  • Cum si de ce trebuie sa te straduiesti mereu sa afli nevoia din spatele nevoii
  • Care este planul general al intrebarilor pe care trebuie sa-l utilizezi de fiecare data, cu fiecare client, indiferent ce produs sau serviciu utilizezi
  • Ce tip de informatii obtii cu ajutorul intrebarilor inchise, respectiv cu ajutorul intrebarilor deschise
  • Cum sa-ti pregatesti lista intrebarilor specifice domeniului tau de activitate
  • Cum sa prezinti solutia/solutiile clientului transformand toate caracteristicile relevante ale produsului/serviciului tau in beneficii pentru client
  • Cand trebuie sa-ti prezinti solutia/solutiile clientului si ce patesti de fiecare data cand te grabesti
  • Cum sa procedezi cu profesionalism atunci cand clientul are o nevoie pe care nu o poti solutiona

4. Cum sa tratezi cu eleganta si cu argumente greu de ignorat obiectiile clientilor

  • Ce trebuie sa faci inainte de a te angaja in demontarea obiectiilor
  • Obiectii reale sau false argumente de negociere – cum sa-ti dai seama cat mai rapid cu ce situatie ai de-a face
  • Cum sa demontezi in trei pasi obiectiile ce au la baza o neintelegere sau o neincredere a clientului
  • Ce este tot ce poti sa faci cu obiectiile ce au la baza o lipsa sau o problema a produsului/serviciului tau si in ce conditii le poti rezolva si pe acestea in cinci pasi

5. Inchiderea vanzarii, pasul firesc din final

  • Cele 6 tipuri de intrebari de utilizat pe parcursul procesului de vanzare pentru a-ti mari sansele de inchidere a vanzarii

De ce garantie beneficiezi daca participi la acest curs:Participand la acest curs, nu te expui niciunui risc de a „arunca banii pe fereastra“: daca dupa prima zi de curs nu esti 200% multumit de calitatea trainingului, te rog sa-mi spui si primesti pe loc toti banii achitati. Garantat!Participa si tu la acest Curs de Vanzari Intensiv desfasurat la Bucuresti impreuna cu Mircea Enescu.Ce spun cei care au participat la Cursul de Vanzari Intensiv:Care este numarul de participanti la Cursul de Vanzari Intensiv: maximum 12 persoane.Durata: 2-3 aprilie 2015, de la 9:00 la 17:00, cu o pauza de pranz intre orele 12:30 – 13:30.AGENDA:Welcome coffee: 8:30 – 9:00Curs: 9:00 – 10:30Coffe break: 10:30 – 10:45Curs: 10:45 – 12:30Lunch time: 12:30 – 13:30Curs: 13:30 – 15:00Coffe break: 15:00 – 15:15Curs: 15:15 – 17:00Care este valoarea investitiei necesare ca sa participi la acest Curs de Vanzari Intensiv? Valoarea totala a investitiei tale in acest curs este de 345 EUR (+TVA).Avansul minim este de 100 EUR /persoana. Diferenta trebuie achitata cu numerar la finalul primei zile de training daca trainingul nu a fost achitat integral in avans. Daca dupa training aplici corect macar 25% din noile cunostinte aflate, iti recuperezi investitia in cel mult 2 luni de zile.Ce primesti in schimb:

  • un loc gratuit la cursul online de vanzari in valoare de 247 lei;
  • diploma de participare;
  • zilnic, doua coffe break-uri si o masa de pranz;
  • recomandari de lecturi suplimentare de carti in limba romana;
  • doua ore de consultanta personalizata referitoare la orice subiect legat de vanzari (doar in urmatoarele 30 de zile dupa finalizarea trainingului);
  • suport oferit prin e-mail de Mircea Enescu fiecarui cursant cu privire la aplicarea tehnicilor aflate in cadrul trainingului, diverse solutii la problemele intampinate etc.

Cum poti beneficia de o reducere din pretul de 345 euro/pers. + TVA

  • 5% pentru peste 3 persoane din aceeasi organizatie, prieteni;
  • 7% pentru mai mult de 5 persoane din aceeasi organizatie, prieteni.
Etichete
Cerere curs inhouse