fbpx Leadership: Motivarea eficienta a echipei, Dynamic Learning | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Leadership: Motivarea eficienta a echipei, Dynamic Learning

Trainer
Categorie
Business & Management
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
E-Learning / Curs Online
Curs In House
Nivel
Intermediar
Avansat
Data si locatie
Cere program personalizat:

“Leaders don’t create followers, they create more leaders.”  Tom Peters

Scopul cursului:

Indiferent ce își propune un leader – să creeze o strategie sau să mobilizeze echipa-, succesul depinde de cum acționează, cum reușește să canalizeze emoțiile într-o direcție pozitivă. Astfel că, pentru un leader, cunoașterea oamenilor este esențială!

Acesta este și scopul cursului: de a descifra cum funcționăm noi oamenii, emoțiile și motivațiile noastre, așa încât leaderii să stimuleze ce este mai de valoare în fiecare.

 

Obiectivele cursului:

  • Ȋmbunătăţirea abilităţilor de a identifica şi dezvolta angajaţii talentaţi, pregătindu-i pentru a-şi ȋndeplini obiectivele;
  • Creşterea performantei manageriale printr-o concentrare mai pragmatica a conversatiilor cu angajatii;
  • Dezvoltarea abilităţilor necesare conducerii şi coordonării eficiente a angajaţilor ȋn vederea ȋmbunatăţirii rezultatelor;
  • Ȋmbunatăţirea competenţelor managerilor pentru motivare eficientă a echipei;
  • Adaptarea şi utilizarea conştientă a stilului de leadership potrivit fiecărei situaţii, fapt ce va creşte competenţa şi angajamentul membrilor echipei;

 

PROGRAMA CURS pentru MOTIVAREA ECHIPEI

 

I. ABORDAREA LEADERSHIP CA INTERACTIUNE

  • Atitudine profesională şi responsabilitate ȋn conducere
  • Competenţe, comportamente, acţiuni ale liderului
  • Leadership versus management
  • Puterea ȋn management şi leadership
  • Abordări practice ȋn leadership
  • Stiluri de leadership
  • Modelul situaţional de leadership

 

II. INTELIGENŢA EMOŢIONALĂ ȊN LEADERSHIP

  • Emisferele cerebrale ale creierului
  • Cum influenţeazaă emoţiile comportamentul ȋn conducere
  • Sistemul neuronal şi sinapsele – rol ȋn dezvoltarea de abilităţi şi aptitudini
  • Ce este inteligenţa emoţională?
  • Creierul şi emoţiile, Autocontrolul şi gestionarea emoţiilor
  • Interacţiunea dintre emoţii şi sistemele funcţionale ale creierului
  • Contribuţia inteligenţei emoţionale ȋn conducere

 

III. INFLUENŢA PRIN RELAŢIONARE ȊN LEADERSHIP

  • Relaţionarea
  • Elementele de comunicare esenţiale ȋn stabilirea respectului reciproc
  • Abilităţi de ascultare activă. Ce sunt?, indicatori, Cum se practica?
  • Expresii verbale cu impact ȋn comunicarea cu subordonaţii
  • Asertivitatea, mijloc de comunicarea nondefensivă
  • Tehnici de comunicare empatică
  • Influenţa prin comunicare persuasivă

 

IV. MOTIVAREA ŞI MOTIVAŢIA- cum se utilizează ca instrumente ȋn procesul de conducere

  • Diferenţe ȋntre motivare şi motivaţie
  • Cele 4 motivaţii de bază: puterea, realizarea, relaţionarea, siguranţa
  • Variabile ce influentează punerea ȋn practică a motivaţiei individului: convingeri şi valori
  • Indicatori ai demotivării
  • Căi de motivare a echipelor
  • Prevenirea demotivării
  • Abordarea persoanelor demotivate
  • Paşi ȋn dinamica procesului de motivare:
    • Setarea obiectivelor
    • Stabilirea acţiunilor de ȋntreprins
    • Evaluarea rezultatelor
  • Crearea unei culturi a nonvinovăţiei
  • Asigurarea cooperării
  • Recompensarea rezultatelor excepţionale
  • Menţinerea nivelului motivaţional

 

V. SETAREA OBIECTIVELOR, PUNEREA ȊN PRACTICĂ ŞI EVALUAREA

  • DOPRAME– metodă de planificare a activităţilor
  • Metode de diagnoză a situaţiei existente
  • Fixarea scopurilor şi a obiectivelor
  • Obiective – reguli practice
  • Cum se translatează obiectivele ȋn sarcini către angajaţii din subordine
  • Evaluarea sau raportarea la stadiul de ȋndeplinire al obiectivelor

 

VI. DEZVOLTAREA ANGAJAŢILOR

  • Dezvoltarea potenţialului angajaţilor
  • Metoda PESOS de pregătire a personalului din subordine
  • Fereastra lui Johari (metoda de autodiagnoză)
  • Delegarea eficientă a sarcinilor
  • Coaching ȋn 7 paşi pentru dezvoltarea angajaţilor

 

VII. SOLUŢIONAREA SITUAŢIILOR CONFLICTUALE

  • Limbajul reactiv versus Limbajul pozitiv
  • Limbajul negativ şi impactul acestuia ȋn organizaţie
  • Tipologii de angajaţi dificili (conflictuali) şi impactul lor asupra organizaţiei
  • Cum să ne comportăm cu anagajaţii dificili

 

VIII. MODELE DISFUNCŢIONALE ȊN LEADERSHIP

  • Managerul erou, Managerul cloșcă, Managerul control freak
  • Evitarea conflictelor
  • Tiranizarea subalternilor
  • Micromanagementul
  • Inaccesibilitatea
  • Jocul intriganţilor

 

Acest curs face parte din programul pentru dezvoltarea competențelor de leadership Next Level Leadership. Programul este proiectat pentru Lideri de echipă care participă la Next Level Leadership.

 

Tariful este de 320 EURO+TVA de participant si include:

 

  • livrare curs 2 zile, program  09.00-17.00 - ONLINE

  •  suport de curs, materiale, diploma de participare

Pentru înscrierea a mai mult de 2 participanți se acordă reducere.

Data si locatie
Cere program personalizat: