[email protected] 0770 414 202

Rezerva locurile pe care le doresti!

Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Scopul cursului

Indiferent ce își propune un leader - să creeze o strategie sau să mobilizeze echipa, succesul depinde de cum acționează, cum reușește să canalizeze emoțiile într-o direcție pozitivă. Astfel că, pentru un leader, cunoașterea oamenilor este esențială!

 

Acest curs a avut loc deja. Pentru rezervare și noile date ale cursului, click aici: https://www.learningnetwork.ro/eveniment/curs-leadership-motivarea-eficienta-echipei/3783

 

Acesta este și scopul cursului: de a descifra cum funcționăm noi oamenii, emoțiile și motivațiile noastre, așa încât leaderii să stimuleze ce este mai de valoare în fiecare.

 

Obiectivele cursului:

  • Ȋmbunătăţirea abilităţilor de a identifica şi dezvolta angajaţii talentaţi, pregătindu-i pentru a-şi ȋndeplini obiectivele;
  • Creşterea performantei manageriale printr-o concentrare mai pragmatica a conversatiilor cu angajatii;
  • Dezvoltarea abilităţilor necesare conducerii şi coordonării eficiente a angajaţilor ȋn vederea ȋmbunatăţirii rezultatelor;
  • Ȋmbunatăţirea competenţelor managerilor pentru motivare eficientă a echipei;
  • Adaptatarea şi utilizarea conştientă a stilului de leadership potrivit fiecărei situaţii, fapt ce va creşte competenţa şi angajamentul membrilor echipei;

Programa

I. ABORDAREA LEADERSHIP CA INTERACTIUNE

  • Atitudine profesională şi responsabilitate ȋn conducere;
  • Competenţe, comportamente, acţiuni ale liderului;
  • Leadership versus management;
  • Puterea ȋn management şi leadership;
  • Abordări practice ȋn leadership;
  • Stiluri de leadership;
  • Modelul situaţional de leadership.

II. INTELIGENŢA EMOŢIONALĂ ȊN LEADERSHIP

  • Emisferele cerebrale ale creierului;
  • Cum influenţeazaă emoţiile comportamentul ȋn conducere;
  • Sistemul neuronal şi sinapsele - rol ȋn dezvoltarea de abilităţi şi aptitudini;
  • Ce este inteligenţa emoţională?
  • Creierul şi emoţiile, Autocontrolul şi gestionarea emoţiilor;
  • Interacţiunea dintre emoţii şi sistemele funcţionale ale creierului;
  • Contribuţia inteligenţei emoţionale ȋn conducere.

III. INFLUENŢA PRIN RELAŢIONARE ȊN LEADERSHIP

  • Relaţionarea;
  • Elementele de comunicare esenţiale ȋn stabilirea respectului reciproc;
  • Abilităţi de ascultare activă. Ce sunt?, indicatori, Cum se practica?
  • Expresii verbale cu impact ȋn comunicarea cu subordonaţii;
  • Asertivitatea, mijloc de comunicarea nondefensivă;
  • Tehnici de comunicare empatică;
  • Influenţa prin comunicare persuasivă.

IV. MOTIVAREA ŞI MOTIVAŢIA - cum se utilizează ca instrumente ȋn procesul de conducere

  • Diferenţe ȋntre motivare şi motivaţie;
  • Cele 4 motivaţii de bază: puterea, realizarea, relaţionarea, siguranţa;
  • Variabile ce influentează punerea ȋn practică a motivaţiei individului: convingeri şi valori;
  • Indicatori ai demotivării;
  • Căi de motivare a echipelor;
  • Prevenirea demotivării;
  • Abordarea persoanelor demotivate;
  • Paşi ȋn dinamica procesului de motivare:
    • Setarea obiectivelor,
    • Stabilirea acţiunilor de ȋntreprins,
    • Evaluarea rezultatelor.
  • Crearea unei culturi a nonvinovăţiei;
  • Asigurarea cooperării;
  • Recompensarea rezultatelor excepţionale;
  • Menţinerea nivelului motivaţional;

 V. SETAREA OBIECTIVELOR, PUNEREA ȊN PRACTICĂ ŞI EVALUAREA

  • DOPRAME – metodă de planificare a activităţilor;
  • Metode de diagnoză a situaţiei existente;
  • Fixarea scopurilor şi a obiectivelor;
  • Obiective - reguli practice;
  • Cum se translatează obiectivele ȋn sarcini către angajaţii din subordine;
  • Evaluarea sau raportarea la stadiul de ȋndeplinire al obiectivelor.

 VI. DEZVOLTAREA ANGAJAŢILOR

  • Dezvoltarea potenţialului angajaţilor;
  • Metoda PESOS de pregătire a personalului din subordine;
  • Fereastra lui Johari (metoda de autodiagnoză);
  • Delegarea eficientă a sarcinilor;
  • Coaching ȋn 7 paşi pentru dezvoltarea angajaţilor.

VII. SOLUŢIONAREA SITUAŢIILOR CONFLICTUALE

  • Limbajul reactiv versus Limbajul pozitiv;
  • Limbajul negativ şi impactul acestuia ȋn organizaţie;
  • Tipologii de angajaţi dificili (conflictuali) şi impactul lor asupra organizaţiei;
  • Cum să ne comportăm cu anagajaţii dificili.

VIII. MODELE DISFUNCŢIONALE ȊN LEADERSHIP

  • Managerul erou, Managerul cloșcă, Managerul control freak;
  • Evitarea conflictelor;
  • Tiranizarea subalternilor;
  • Micromanagementul;
  • Inaccesibilitatea;
  • Jocul intriganţilor.

 

Data: 7 - 8 noiembrie 2016
Tariful pentru acest curs este de 320 euro + TVA / participant

Pentru mai mult de doi participanți în aceeași sesiune se acordă reducere.

Tariful include:

  • Livrarea cursului timp de două zile, program 9.00 - 17.00
  • Suport de curs
  • Materiale necesare
  • Diploma de participare la curs
  • Pauze de prânz și pauze de cafea

Cursul poate fi personalizat și susținut in-house la cerere.


Pentru informatii si inscrieri, puteti folosi formularul de inscriere online sau o puteti contacta pe:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Rezerva

Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Formular rezervare curs

Arie geografica

Bucuresti

Format livrare

Curs Open/Deschis
Curs In House

Durata

2 zile

Pentru informatii si inscrieri, puteti folosi formularul de inscriere online sau o puteti contacta pe:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Pentru in-house, completeaza formularul de mai jos!

Scroll to Top
// //