fbpx Leading Customer-Focused Teams | Learning Network Skip to main content

Leading Customer-Focused Teams

Categorie
Resurse Umane
Business & Management
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Nivel
Incepator
Intermediar
Avansat
Certificari
Data si locatie
Cere program personalizat:

Când ne îndreptăm atenția asupra îmbunătățirii experienței clienților, profitul business-ului nostru
poate înregistra o creștere de până la 80%, spune o statistică Forbes.


Dacă ai face astăzi o diagnoză de business, care ar fi lipsurile din modelul tău de afaceri? Lipsa unei
viziuni coerente, a finanțărilor concrete, a unei poziționări corecte pe piață sau a resurselor umane?
Și care dintre acestea saboteaza eforturile de convertire a unui potențial client într-un adevărat
ambasador de brand?

Yateendra Sinh este trainerul care te poate ajuta să identifici riscurile și slăbiciunile din strategia de
loializare a clienților tăi și, mai mult, să valorifici competențele și talentele diverse ale echipei tale de
profesioniști.
Dezvoltă-ți cunoștințele în cadrul unui program interactiv de 2 zile cu un trainer recunoscut la nivel
global: Leading Customer-Focused Teams susținut de Yateendra Sinh.

Acest training pune accent pe antrenarea echipei pentru a-și transforma mentalitatea de la una
tranzacțională la o atitudine relațională, ceea ce determină creșterea loialității și retenției clienților
interni și externi.  

Avantaje  si beneficii :

  • crearea unei strategii optime pentru a încorpora competențele echipei tale în cultura organizațională
  • măsurarea performanței în business și valorificarea inteligenței emoționale
  • achiziția de talente și securizarea forței de muncă prin crearea oportunităților de dezvoltare personală și profesională
  • modalitățile de intervenție a departamentului de HR în buna funcționare a business-ului
  • menținerea unei busole morale în business.

 

Trainer: Yateendra Sinh, director la YS & Asociații din Elveția, este recunoscut ca un strateg
experimentat, consilier și antreprenor pentru industria serviciilor și sectorul educației. A lucrat
în peste 50 de țări în ultimele 3 decenii, având un palmares de experiențe și povești despre
despre conexiunea și empatia cu ceilalți, despre atributele pe care trebuie să le aibă un
manager: o mentalitate pozitivă, o atitudine corectă față de oameni, precum și capacitatea de a
gândi rapid.
Yateendra a fost CEO al companiei de consultanță a EHL Hospitality Business School, Lausanne
Hospitality Consulting. Pe parcursul celor 20 de ani în care a condus această divizie a EHL, a
colaborat cu branduri recunoscute internațional: Mandarin Oriental, Peninsula, Swissôtel,
Aman, Dusit, Nespresso, Mercedes Benz, Audi.

Perioadă: 8-9 Noiembrie 2022
Locație: Sheraton Hotel Bucharest
Limbă desfășurare: engleză
Preț: 550 euro

Data si locatie
Cere program personalizat: