Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

- Cresterea numarului de vanzari si de alte obiective indeplinite -

Un site poate sa arata foarte bine si totusi sa nu vanda, sa aiba multi vizitatori dar foarte putini cumparatori. De ce? Oamenii nu vor cumpera doar pentru ca undeva pe site ai pus un buton de “adauga in cos” sau un formular de contact. Pentru a vinde mai bine trebuie sa intri in mintea cumparatorului.

Intelegand cum gandesc clientii dumneavoastra puteti sa va customizati site-ul astfel incat sa ii convingeti sa cumpere. Orice incercare de imbunatatire a ratei de conversie fara sa strangeti si sa analizati datele legate de vizitatori are sanse foarte mici de reusita deoarece preferintele dumneavoastra sunt doar un punct pe un grafic, si deci nu sunt foarte relevante.

Pentru a reusi va trebuie o analiza amanuntita pentru a determina zonele cu problema, proces care este absolut esential.

Cui se adreseaza?

Cursul se adreseaza antreprenorilor online si persoanelor care lucreaza in domeniul marketingului online si vor sa se specializeze in optimizarea ratei de conversie. Informatiile pe care le vei obtine va vor ajuta sa intelegi ce poti face din punct de vedere tehnic, vizual si psihologic pentru ca vizitatorii unui site sa cumpere produsele oferite, sa se aboneze la newsletter si sa indeplineasca alte obiective ale afacerii online.

Pret curs

300 de lei / persoana, plata se realizeaza in avans

Formatul cursului

Curs deschis (nu este limitat la angajatii unei firme)
Locatie centrala Bucuresti
Numar limitat de participanti
Sesiuni teoretice si practice

Structura cursului

1.    Studii de caz

Timp de 4 ore vom analiza si invata din experienta altora si vom vedea cum au reusit ei sa isi imbunatateasca rata de conversie. Trecand prin studiile de caz vei descoperi lucrurile pe care le poti aplica la propria afacere.

2.    Workshop pe propria afacere

Dupa cum ziceam si la inceput, trebuie in primul rand sa iti intelegi vizitatorii. Prin studierea Click Map-urilor site-ului oferite de unelte ca Google Analytics si prin feedback-ul oferit de catre ceilalti participanti vei strange informatii despre actiunile vizitatorilor tai. De indata ce ai acest feedback vei stii care sunt problemele si te vei apuca de rezolvarea acestora.

Nu stii daca trebuie sa urmezi acest curs? Intreaba-te urmatoarele lucruri:

  • Stii ce face un vizitator pe site-ul tau?
  • De ce ajunge pe pagina produsului dar nu il adauga in cos?
  • De ce il adauga in cos dar nu ajunge sa plateasca?
  • De ce intra pe site se uita cateva secunde pe pagina ta si iese fara sa mai acceseze o alta pagina?

Trebuie sa definesti o problema inainte sa o poti rezolva, iar in cadrul cursului vei afla care ar putea fi problemele principale ale site-ului. Daca vei avea mai multe probleme si mai multe rezolvari te vom invata cum sa le testezi pe toate. Nu ai nici o rezolvare? Nicio problema, iti vom oferi noi idei.

Ce vei invata?

Cursul de optimizare a ratei de conversie te va ajuta sa intelegi comportamentul vizitatorilor site-ului tau, dar si mai important te va invata ce trebuie sa corectezi pentru a iti indeplini mai bine obiectivele de bussines. O sa fii surprins de cat de mici sunt detaliile care fac diferenta in ochii unui vizitator.


Pentru informatii si inscrieri:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Formular inscriere

Data

27 Nov 2016

Ora

9 : 00

Localitate

Bucuresti

Facilitator

Pentru informatii si inscrieri:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Formular inscriere

Scroll to Top
// //