Cum vinzi intern proiectele de L&D?
Un sondaj efectuat în rândurile a mai bine de 800 astfel de profesioniști la finalul lui 2021 a relevat trei teme mari:
- Oamenii sunt obosiți, supra-încărcați și prea ocupați să mai învețe
- Deconectarea dintre oameni se adâncește pe zi ce trece
- Profesioniștii din L&D sunt suprasolicitați și nemulțumiți de implicarea oamenilor în proiectele de dezvoltare si de rezultatele acestora
Dacă rezonezi cel puțin cu două dintre temele de mai sus, poate că te întrebi cum să faci să câștigi mai ușor deschiderea și implicarea beneficiarilor proiectelor de învățare sau altor stakeholderi implicați în decizii.
Un prim pas este să le comunici în limbajul cel mai ușor de înțeles pentru ei. Care s-ar putea să nu fie cel în care te exprimi tu în mod natural.
Dincolo de listarea beneficiilor și crearea de legături între nevoi, proiecte de învățare și rezultate, felul în care spunem ce spunem are un impact major asupra gradului de deschidere și implicare al celor ce participă sau nominalizează participanții la aceste proiecte.
Vino alături de noi pe 9.11 de la ora 15:00 la 18:00 pentru a afla:
- cum percep oamenii realitatea din jurul lor și ce impact are asta în felul în care au nevoie să comunici cu ei
- cum să-ți adaptezi mesajul astfel încât să-ți crești șansele de a câștiga deschidere și a construi încredere
- ce îi motivează pe oameni să învețe sau să susțină procesele de învățare pentru oamenii din echipele lor
Instrumentarul de care ne vom folosi este Process Communication Model, un set complet pentru gestionarea comunicării și relațiilor.
Facilitator: Andreea Rotaru, trainer și coach certificat PCM – EXEC-EDU
Andreea Rotaru este facilitator și coach, inspirând curiozitate și acțiune pentru clienți dornici să se cunoască pe sine și să dezvolte relații sănătoase @work and @home. Ea creează călătorii holistice de învățare care vizează planurile mental, fizic, emoțional și spiritual, crescând astfel eficiența programelor de dezvoltare.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]