fbpx Curs: Cum construim o strategie de compensare corelată cu loializarea și motivarea celor 5 generații active acum în același loc de muncă | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Curs: Cum construim o strategie de compensare corelată cu loializarea și motivarea celor 5 generații active acum în același loc de muncă

Categorie
Nivel
Intermediar
Avansat
Descriere

Managementul performanței: Compensare, Beneficii și recunoașterea contribuției individuale

Un program dezvoltat de Luiza Banyai și livrat în colaborare cu Learning Network

Ce vei învăța și pune în practică împreună cu noi?

  1. Ce este și cum se construiește o strategie de recompensare. Care sunt componentele cheie ale unei strategii funcționale. La ce interval de timp este nevoie să o schimbăm.
  2. Care este diferența dintre a „recompensa” și a „recunoaște meritele”.
  3. Practici existente pentru crearea unui sistem de compensare potrivit companiei în care activezi.
  4. Cum contribuie compensarea la managementul performanței în cadrul companiilor și cum poate fi măsurat impactul acesteia.
  5. Ce înseamnă „analiza competiției” și cum poți obține date valide și publice pe care să te bazezi în analizele de business.
  6. Cum poți crea politici și proceduri coerente, care să aibă impact pozitiv asupra organizației.
  7. Cum motivezi managerii să se implice activ în procesul de management al performanței și în păstrarea unui echilibru între factorii motivatori pentru membrii echipelor.
  8. Cum poți găși soluții creative pentru diversele situații legate de recunoașterea meritelor și recompensarea acestora în compania ta.
  9. Conexiunea dintre managementul performanței și compensare, respectiv politicile de motivare. 

Care este oportunitatea pe care o vom adresa prin acest program?

  • Completarea expertizei tehnice de HR deja existente cu noi instrumente specifice compensării, care sprijină implementarea eficientă a strategiei alese în compania în care activezi.
  • Înțelegerea întregului complex de acțiuni și de procese necesare dezvoltării unei strategii coerente de (re)compensare și legătura dintre acesta și motivația angajaților.
  • Împărtășirea de bune practici între participanți.

Care este structura programului?

Programul se compune din:

  • 2 sesiuni de lucru dedicate, încadrate în 2 zile de workshop
  • Teme practice de exersat la nivel individual și de echipă
  • 2 studii de caz concrete
  • 1 invitat surpriză care va împărtăși din propria experiență legată de compensații și beneficii
  • 1 plan personalizat aplicat în realitatea de business a fiecărui participant combinate cu o sesiune de follow-up

După primele două sesiuni de lucru desfășurate în spațiul de curs, va urma o perioadă de două săptămâni în care se vor aplica direct, în munca de zi cu zi, elementele învățate împreună, pentru a antrena noile abilități dezvoltate. Definitivarea noilor noțiuni învățate și clarificarea întrebărilor apărute pe parcurs va avea loc printr-o sesiune de follow up în care se va analiza ce a funcționat și ce poate fi făcut diferit.

Ce vei avea de făcut după acest worshop?

Vei primi o provocare personală legată de rațiunea pentru care te-ai înscris în acest program, alături de un model de plan de lucru care te va ajuta să pui în practică metodele/ cunoștiintele însușite.

Care sunt pașii pe care îi vom parcurge împreună?

  1. Managementul performanței: De ce este necesar? Cum se desfășoară? Cine este responsabil? La ce ajută?
  2. Legătura dintre managementul performanței, structura organizațională, strategia de companie și politica de compensare (pe baza unui studiu de caz aplicat).
  3. Construirea unei structuri organizaționale, definirea rolurilor și a responsabilităților, clarificarea acestora și comunicarea către angajați (Career Architecture – pe baza unui studiu de caz concret).
  4. Legătura dintre rolurile organizaționale, importanța lor în business și rolul compensării (sesiune de lucru în echipe pe baza criteriilor de evaluare a joburilor).
  5. Definirea politicii de compensații și beneficii în funcție de poziționarea companiei și de obiectivele strategice pe termen mediu și lung (instrumente de lucru și tipuri de analize ca de ex. SWOT, Force Field, PESTLE).
  6. Compensare intrinsecă vs. compensare extrinsecă.
  7. Teoria echității în compensare (echitate internă, externă și individuală) și instrumentele aferente.
  8. Criterii de compensare și aplicarea lor (pe baza unui studiu de caz concret).
  9. Teorii motivaționale și legătură cu strategia de compensare.
  10. Consolidarea anumitor poziții și angajați în cadrul companiei (securing key people/ key positions).
  11. Creșterea salarială: criterii, comparații, decizii.
  12. (Re)Design pe compensație – permanent sau recurent?
  13. Recunoașterea rezultatelor și modalități de motivare (reward, recognition, celebrate success) – crearea unui plan de motivare la nivel de companie/echipe.

Durata curs: 2 zile (14-15 decembrie 2022)

Desfășurat ONLINE, pe platforma ZOOM.

Cerere curs inhouse