fbpx Curs: HR Business Partner | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Curs: HR Business Partner

Trainer
Categorie
Resurse Umane
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
E-Learning / Curs Online
Curs In House
Nivel
Intermediar
Avansat
Data si locatie
Cere program personalizat:

HR Business Partner: sprijină, inspiră, motivează și construiește încredere prin oferirea și aplicarea soluțiilor potrivite! Construiește parteneriate solide!

O călătorie de dezvoltare facilitată de Luiza Banyai desfășurată alături de Learning Network.

Ce vei exersa și învăța împreună cu noi?

  1. Cum poți să oferi un sprijin real colegilor din business-ul în care activezi.
  2. Cum să ai o abordare creativă și inovatoare în proiectele în care ești implicat.
  3. Cum poți să inspiri încredere și să beneficiezi de suporterii potriviți.
  4. Cum poți să încurajezi proactivitatea în munca de zi cu zi și să creezi un echilibru între livrarea de rezultate și calitatea relațiilor interumane.
  5. Cum să oferi soluții potrivite nevoilor de business, să influențezi deciziile printr-o abordare partenerială concentrată pe OM și nu doar pe CIFRE.
  6. Care sunt instrumentele și tehnicile cu care să-i echipezi pe ceilalți, în funcție de situație, pentru a eficientiza munca și pentru a crește gradul de încredere în cadrul echipei.
  7. Cum să construiești o relație de parteneriat cu managerii din business-ul în care activezi, oferind suport activ pentru organizarea și motivarea echipelor.
  8. Cum poți să asiguri dezvoltarea continuă a membrilor echipei, alături de înțelegerea și asumarea rolurilor, astfel încât managerii să se bucure de rezultatele muncii lor, dar și de cele ale membrilor echipelor pe care le conduc.
  9. Să îți îmbunătățești starea de bine și calitatea emoțiilor pe care le trăiești și pe care le exprimi în relația cu colegii tăi și cu cei dragi.
  10. Să îi poți învăța și pe aceștia cum să găsească soluții potrivite pentru a găsi echilibrul între decizie, acțiune și impact personal.

Care este oportunitatea pe care o vom adresa prin acest program?

Completarea expertizei tehnice de HR deja existente cu noi instrumente specifice și cu abilitățile de a fi un partener respectat și de încredere pentru colegii și colegele din business-ul în care activezi.

De ce „HR Business Partner” nu este doar un simplu rol, ci un mod de a crea împreună și alături de colegii și colegele tale?

Împreună cu întreaga echipă de HR ești situat la intersecția dintre obiectivele de business, angajații care contribuie la managementul sau implementarea acestora și procesele organizaționale care au rolul de a asigura atingerea lor. Printre altele, prezența ta este necesară în multiple situații complexe:

  • atragerea candidaților potriviți,
  • dezvoltarea, motivarea și reținerea acestora,
  • consolidarea pozițiilor cheie pe termen lung,
  • crearea unor mecanisme eficiente de compensare și managementul performanței,
  • planificarea eficientă a resurselor,
  • măsurarea și monitorizarea KPI-urilor legate de HR.

În plus, pentru a gestiona interesele comune și a negocia soluții coerente, ești implicat atât în identificarea nevoilor din business și în înțelegerea motivației oamenilor. Este nevoie să fii o influență pozitivă constantă și să le oferi colegilor tăi sprijinul necesar pentru determinarea scopului lor profesional și echiparea lor cu instrumentele potrivite atingerii acestuia.

Abordarea de HR Business Partner ajută la crearea de relații sănătoase, întărirea încrederii și creșterea gradului de respect reciproc. Mai mult, aceasta contribuie la identificarea motivației comune necesare atingerii rezultatelor dorite prin crearea de momente cu impact emoțional pozitiv.

Cum arată acest program?

  • 4 sesiuni de lucru dedicate (workshop-uri)
  • Teme practice de exersat la nivel individual și de echipă
  • 2 studii de caz concrete
  • 2 invitați surpriză care vor împărtăși din propria lor experiență de BP
  • Cadru pentru un plan individual aplicat în realitatea de business

După primele două sesiuni de lucru desfășurate în spațiul de curs, va urma o perioadă de două săptămâni în care se vor aplica direct, în munca de zi cu zi, elementele învățate împreună, pentru a antrena noile abilități dezvoltate.

Ce vei avea de făcut după acest workshop?

Vei primi o provocare personală legată de rațiunea pentru care te-ai înscris în acest program, alături de un model de plan de lucru care te va ajuta să pui în practică metodele însușite.

Care sunt pașii pe care îi vom parcurge împreună?

1. Motivația – de ce fac, Atitudinea – cum fac, Rezultatul – ce fac.

2. Însușirea noului model de HR și a abilităților de partener de business.

3. Înțelegerea:

  • a conceptului de stare de bine
  • a modului de gândire necesar atingerii acesteia
  • a felului de exprimare a încrederii în sine la nivel verbal și a limbajul corpului
  • a blocajelor și motivatilor

4. Clădirea încrederii în relația cu clienții interni, influențare, negocierea soluțiilor și a limitelor de timp, comunicare eficientă (prezentare modele de lucru/ practică)

5. Identificarea nevoilor de business, găsirea soluțiilor potrivite acestora, folosirea metricilor și importanța acestora (conceptul de „Telling stories with metrics” cu exemple practice și de instrumente)

6. Analiza „stakeholderilor” - a clienților direct impactați și abilitatea de a forma parteneriate cu aceștia (instrument aplicat direct în business)

7. Managementul proceselor de business, managementul schimbării și cum putem sprijini managementul companiei în astfel de situații (studiu de caz bazat pe acceptarea schimbării)

8. Recunoașterea rezultatelor și modalităților de motivare (reward, recognition, celebrate success)

Durata curs: 2 zile (16 decembrie 2022 și 12 ianuarie 2023 ) + 1 PROIECT în acest interval

Desfășurat ONLINE, pe platforma ZOOM.

Data si locatie
Cere program personalizat: