[email protected] 0770 414 202

Rezerva locurile pe care le doresti!

Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Gestionează eficient cheltuielile si relațiile cu furnizorii, strategiile de achizitii pe categorie și riscurile care pot apărea in lantul de aprozivionare.

Este singurul training de achiziții din România ce abordează atât conceptele și tehnicile de top ale profesiei cât și transformarea mentalității achizitorului. Toate acestea reprezintă baza succesului implementării managementului strategic al achizițiilor.

Ce îți oferă programul Strategic sourcing?

Lectia pe care am invatat-o pe propria piele, cand am inceput calatoria in Strategic sourcing, a fost ca numai tacticile sau intuitia nu sunt suficiente pentru a face fata cu calm si success noilor provocari ale profesiei.

Conceptele teoretice solide au fost doar primul pas si poate cel mai usor. Pana la urma, in zilele noastre, doar cine nu vrea nu gaseste informatii despre ceea ce vrea sa invete.

Cel mai greu insa mi-a fost sa imi insusesc atitudinea specifica unui expert in achizitii strategice. Nu stiu de unde ne vine impresia asta, gresita de altfel, ca daca firma este mai mica, sau daca faci preponderant achiziti indirecte sau ca daca nu esti in sectorul manufacturier, nu poti aplica concepte avansate de achizitii.

Schimbarea mentalitatii, a convingerilor limitative, aprofundarea valorilor sourcing-ului strategic, dezvoltarea personala continua, au fost insa rampa de lansare catre o cariera plina de satisfactii in aceasta profesie.

Din proprie experienta stiu ce inseamna sa pornesti pe acest drum, al “reformarii achizitiilor” si vreau sa te asigur ca nu vei fi singur in calatoria ta.

Iata ce castigi daca te inscrii la trainingul Strategic Sourcing:

  1. Concepte teroretice de top in achizitii, adaptate mediului local
  2. Construirea propriilor strategii de achizitii, adaptate companiei tale
  3. Identificarea obiectivelor, a punctelor forte, a ascultarii active si a valorilor individuale, adaptate propriei tale persoane
  4. Acces la o comunitate privata de buyeri cu oameni frumosi din toate zonele tarii
  5. O sedinta gratuita de coaching sau dream management
  6. Acces la o educatie ce vizeaza atat cresterea profesionala cat si personala.
  7. Orientarea gandirii catre obiective, catre solutii, catre un management eficient al timpului si al propriilor abilitati.
  8. O abordare unica asupra comportamentui la cumparaturi in propria gospodarie, invatand modalitati de economisire, de planificare a cheltuielilor, de identificare si stopare a cumparaturilor emotionale.

Te-ai convins că acest program este pentru tine?

Cursul este structurat pe trei module care se desfășoară astfel:

Modul I - Managementul Cheltuielilor cu Furnizorii

Modul II - Managementul Relațiilor și Performanței Furnizorilor

Modul III - Externalizarea și Strategiile de Achiziții

 

Agenda cursului

Viitorul tau in achizitii strategice incepe aici. Te invit sa afli în cele ce urmează, care este agenda fiecărui modul de training, precum și abilitățile pe care le poti dobândi în urma participării.

Modul I - Managementul Cheltuielilor cu Furnizorii

Motto: „Trăiește ca și cum ai muri mâine. Învață ca și cum ai trăi veșnic.” Mahatma Gandhi

ZIUA I: Sesiune introductivă

Interval orar: 16:00 – 19:00

  • Strategic sourcing: scop, beneficii, premisele succesului;
  • Rolurile, responsabilitățile funcției de achiziții și principalele obiective ale acesteia;
  • Introducere în riscul și vulnerabilitatea lanțului de aprovizionare.

Soft skills:

  • Identificarea și formularea corectă a obiectivelor;
  • Gândirea analitică în achiziții.

ZIUA II:

Interval orar: 09:00 – 17:30

  • Dutch Windmill: clasificarea portofoliului de achiziții;
  • Analiza cheltuielilor: scop, beneficii, premise ale succesului implementării;
  • Purchasing cube: clasificarea cheltuielilor și definirea optimă a categoriilor de achiziții;
  • Implementarea analizei cheltuielilor;
  • Analiza cheltuielilor în acțiune: interogare soluție informatică.

Soft skills:

  • Project management în achiziții;
  • Modelul TGROW de project management în achiziții.

ZIUA III:

Interval orar: 09:00 – 17:00

  • Negocierea colaborativă în achiziții;
  • Maverick spend: cheltuielile neautorizate și impactul în reducerile de costuri;
  • Planul anual de achiziții: premisa achizițiilor strategice și baza negocierii colaborative;
  • Strategii de economisire aferente managementului strategic al cheltuielilor;
  • Metodologia de calcul a reducerilor de costuri (CR / CA);
  • Riscul și vulnerabilitățile aferente analizei cheltuielilor.

Soft skills:

  • Stilul colaborativ de negociere.

Modul II - Managementul Relațiilor și Performanței Furnizorilor

Motto: „Un vis pe care îl visezi singur este doar un vis. Un vis pe care îl visezi împreună cu ceilalți este realitate.” John Lennon

ZIUA I: Evaluarea performantei furnizorilor (SPM)

Interval orar: 09:00 – 17:30

  • Clasificarea furnizorilor;
  • Costurile calității;
  • Evaluarea bonității și stabilității furnizorilor;
  • Evaluarea performanței furnizorilor;
  • Ciclul de viață al relațiilor cu furnizorii;
  • Dezvoltarea și certificarea furnizorilor.

Soft skills:

  • Modelul TGROW: gândirea orientată pe obiective;
  • Detașarea și poziția a treia perceptuală, premisă a obiectivității.

ZIUA II: Managementul relatiilor cu furnizorii (SRM)

Interval orar: 09:00 – 17:30

  • Spectrul relațiilor cu furnizorii: de la adversar la alianță strategică;
  • Caracteristicile relațiilor colaborative;
  • Motivarea furnizorilor;
  • Persuasiunea, carisma și principiile influențării;
  • Supplier business review;
  • Riscurile și vulnerabilitățile SRM.

Soft skills:

  • Ascultarea activă și raportul;
  • Modelul TGROW: generarea de opțiuni și soluții alternative.

Modul III - Externalizarea și Strategiile de Achiziții pe Categorie sau Furnizor

Motto: „Timpul este ceea ce ne dorim cel mai mult însă pe care îl folosim cel mai greșit.” William Penn

ZIUA I: Externalizarea (Outsourcing)

Interval orar: 09:00 – 17:30

  • Make or buy: produc intern sau cumpăr?
  • Externalizarea: modele de outsourcing, beneficii și riscuri asociate;
  • Structura piețelor și cercetarea de piață în achiziții;
  • Cele 5 forțe competitive ale lui Porter;
  • Strategia oceanului albastru în achiziții.

Soft skills:

  • Identificarea valorilor individuale;
  • Time is money! Ce să fac și mai ales ce să nu fac! Identificarea punctelor forte personale.

ZIUA II: Sourcing Strategy

Interval orar: 09:00 – 17:30

  • Costul total al achiziției (TCO) și costul defalcat;
  • Analiza cheltuielilor din perspectiva financiară;
  • Costurile fixe și costurile variabile;
  • Achiziția de bunuri vs achiziția de servicii;
  • Prețul contractelor de achiziții;
  • Elaborarea strategiilor de achiziții;
  • Analiza valorii (VA/VE).

Soft skills:

  • Metoda Disney de dezvoltare a creativității;
  • Modelul TGROW: planul de acțiune.

Ce spui, ești pregătit să te alături celor care doresc să evadeze din stilul reactiv, de tip 112, de achizitii?

Numărul de locuri este limitat.

Info taxe de participare: Cursul poate fi achizitional in rate cu plata la fiecare modul. Pentru cursuri in-house si pentru politica de discounturi va rugam sa ne scrieti.

Iată ce spun buyer-ii care au lucrat deja cu noi:

Pentru mine a fost o adevarata placere sa particip la acest curs pe care eu l-am gasit a fi foarte interesant, util, foarte bine structurat si organizat, orientat spre deprinderea de noi abilitati, spre aprofundarea cunostintelor si spre dobandirea de noi cunostinte. Este un curs intercativ, care pune accent pe comunicare si pe importanta comunicarii si te ajuta sa aduci si mai multa valoare functiei de procurement. Atmosfera la curs este minunata, relaxanta, te simti ca intre prieteni .

Cu stima,

Ionela Maria Togan

M-am inscris la acest curs din dorinta de a-mi completa cunostintele si datorita faptului ca este pe o nisa unde sunt relativ putine cursuri specializate.

Am fost surprins, inca de la primul modul, de cat de multe si valoroase sunt informatiile care sunt predate aici.Valoarea lor este cu atat mai mare cu cat vin de la o persoana care le-a folosit in practica la cel mai inalt nivel.Recomand ca fiind indispensabil celor care vor sa faca achizitii in mod profesionist.

Ing. Nicolae Florea

Sa fii trainer nu este simplu! Este ca si cand un actor este pe o scena si isi joaca rolul. Publicul e pretentios si ca sa nu plece  trebuie sa ai acel lipici la auditoriu, combinat cu o doza de umor, sa fii atent la cei din jur si sa ii ajuti sa sa progreseze, umanist convins, empatic si sa fii un model pentru cei din sala de curs.

Toate aceste calitati le-am descoperit la Alina, un om  delicat, senzitiv, cu o inima mare,  o persoana dedicata, profesionista desavarsita si o familista convinsa. Experienta dobandita ca achizitor s-au impletit perfect cu calitatile ei de trainer.

Pe parcursul celor 5 module de curs, m-am simtit ca un constructor care se uita admirativ la edificiul pe care tocmai l-a finalizat!

Nu regret nicio clipa faptul ca am  deschis si calatorit in acest portal  al dezvoltarii profesionale si personale, Alina fiindu-mi un ghid de nadejde!

O recomand cu incredere celor ce isi doresc sa evolueze  in meseria de Buyer.

Alina Nicolescu - Strategic Buyer


Pentru informatii si inscrieri, puteti folosi formularul de inscriere online sau o puteti contacta pe:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Rezerva

Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Formular rezervare curs

Nivel curs

Intermediar
Avansat

Format livrare

Curs Open/Deschis
Curs In House

Durata

6 zile

Pret (fara TVA)

5,040.00 RON

Pentru informatii si inscrieri, puteti folosi formularul de inscriere online sau o puteti contacta pe:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Pentru in-house, completeaza formularul de mai jos!

Scroll to Top
// //