fbpx 10 instrumente de Design Thinking (II) | Learning Network Mergi la conţinutul principal

10 instrumente de Design Thinking (II)

Așa cum spuneam în prima parte a materialului pe această temă, Design Thinking reprezintă o metodologie de proiectare extrem de utilă în abordarea problemelor complexe care sunt prost definite sau necunoscute, oferind un plus și un avantaj net oricui o aplică, ajutându-l să rezolve problemele inevitabile cu care organizația se confruntă. 
Azi, vă prezentăm a doua parte a instrumentelor esențiale de Design Thinking care vă pot face munca și viața cu mult mai ușoare, oferindu-vă soluțiile de care aveți nevoie:

 

6. Testarea ipotetică

Aceasta se concentrează pe identificarea ipotezelor care subliniează atractivitatea unei noi idei de afaceri și folosirea unor date valabile pentru a evalua posibilitatea ca aceste ipoteze să se și manifeste. Ipotezele sunt apoi testate prin experimente teoretice, de gândire, urmate de experimente realizate pe teren, practice. Odată determinat care sunt ipotezele cele mai critice, trebuie identificate datele care permit testarea edificatoare și concluzivă a ipotezelor cheie. Mai este necesar să se afle ce ar presupune obținerea rapidă a datelor, apoi, să se proiecteze experimentul de gândire, acordând o atenție specială acelor date care ar putea arăta că greșiți. 

 

7. Prototipuri rapide

Tehnicile de prototipuri rapide permit să facem tangibile noile idei abstracte potențialilor parteneri și clienți. Ele includ storyboarding, scenarii de utilizare, călătorii de experiență și ilustrații ale conceptului de afaceri - toate acestea încurajând implicarea profundă a părților importante interesate  pentru a oferi feedback.
Prototipurile țin de minimizarea importanței lui "I" din ROI. Costul unui simplu prototip de tipul 2-D poate fi la fel de mic căaal unui pix, de exemplu. În general, prototipurile de concepte de business iau forme vizuale și narative sub formă de imagini și povești.

 

Learning Network Festival- Design. Delivery. Technology.Te invităm să descoperi și să te alături celui mai inovativ și complex eveniment anual dedicat profesioniștilor în învățare și dezvoltare. 3 zile, 24 de facilitatori, 15 workshopuri, 9 prezentări best practice.

 

8. Co-crearea împreună cu clientul

Aceasta încorporează tehnici care permit managerilor să implice clientul în procesul de generare de noi idei în interes reciproc. Co-crearea împreună cu clientul este printre cele mai aducătoare și crescătoare de valoare și reducere de riscuri abordări pentru inovație. În lumea Six Sigma, care valorizează perfecțiunea, există tendința de a se crea îngrijorări în privința arătării clienților a lucrurilor neterminate. Însă trebuie trecut peste asta. Inovația ține de învățare și clienții au cel mai mult să ne învețe.  Cu cât se  obține mai repede ceva în fața lor la care pot să reacționeze, cu atât mai repede se ajunge la o soluție diferențiată de valoare adăugată.

 

9. Lansări de învățare

Ele sunt create pentru a testa valoarea cheie de bază a ipotezelor care pot genera valoarea unei inițiative privitoare la o potențială creștere pe piață. Spre deosebire de lansarea în totalitate a unui nou produs, o lansare de învățare este un experiment realizat rapid și cu costuri reduse pentru a aduna date privitoare la aspectele de piață. Se numește lansare, deoarece este menită să se simtă reală atât pentru lansatori, cât și pentru clienți. Numai atunci ei pot oferi date viabile. Lansarea este o extensie a procesului de co-creație. Singurul adevărat test al valorii unei idei pentru clienți reprezintă dorința lor de a participa cu bani gheață.

 

10. Storytelling

Storytelling-ul este exact ceea ce și îi spune numele. Crearea unei povești, mai degrabă decât prezentarea seacă a unor puncte de discuție. Este foarte apropiat de vizualizare și reprezintă un alt mod de a face ca noile idei să se simtă reale și convingătoare. Storytelling-ul vizual este cel mai convingător tip de poveste. Toate prezentările bune, fie ele analitice sau orientate pe proiectare, spun o poveste convingătoare.

 

 


sursa: Human Capital Media

Companie
Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.