Mergi la conţinutul principal

3 Provocări pentru L&D

Vremurile s-au schimbat. Am observat o schimbare uriașă și multidimensională a rolurilor HR în organizații. HR-ul s-a transformat de la administrare pură într-o zonă multidisciplinară care colectează inspirația și dezvoltă competențe în domenii precum marketing, IT, etc.

Lucrurile sunt similare cu cu domeniul L&D. Înainte, avea ca scop dezvoltarea competențelor angajaților, pe când astăzi, L&D devine un instrument de branding care are o influență mare asupra motivației și satisfacției angajaților.

Provocarea 1: Motivați sau eșuați

Experiența angajaților reprezintă o sumă de experiențe ale angajaților în fiecare etapă de contact cu o organizație, totul începând cu recrutarea. O experiență pozitivă a angajaților este legată de motivația pe care aceștia o resimt zi de zi la locul de muncă, de implicare, de cât de atractiv li se pare mediul în care lucrează și de oportunitățile de creștere pe care le au. În zilele noastre, toate aceste lucruri sunt la fel de importante pentru angajați ca remunerația. Responsabilitatea pentru ca angajații să aibă parte de un mediu de lucru bun, obligă organizațiile să caute soluții inovatoare și atractive. Cele mai inovatoare organizații profită de platformele de L&D care influențează motivația angajaților, astfel reușesc să rețina talentele într-o  companie. 

Provocarea 2: “Invatați cum să învățați” (independent sau în echipă)

O organizație în care există o cultură de învățare este un loc în care oamenii își dezvoltă abilitățile și cunoștințele pentru a obține rezultate din ce în ce mai bune într-un ritm continuu. Procesul de dobândire a cunoștințelor la astfel de companii este continuu, sistematizat și legat de fiecare angajat la fiecare nivel de dezvoltare. Transferul de cunoștințe este atât formal, cât și informal. Acest lucru se întâmplă la Lionbridge - o companie care a dezvoltat o adevărată cultură de învățare. La Lionbridge, angajații distribuie cunoștințe și împărtășesc bune practici între ei. Angajații au parte de sesiuni de instruire, care sunt mai scurte, dar foarte bine organizate și structurate. Efectele? Mai multă pregătire internă și costuri externe reduse.

Provocarea 3: Construiți un avantaj competitiv pe piața angajaților

Directorii și managerii de resurse umane nu au nicio îndoială: L&D poate (și trebuie) să devină un instrument pentru construirea unei imagini pozitive a angajatorului, dar numai una din trei organizații știe cum să implementeze corespunzător activități de L&D în baza strategiei de angajare a brandului. 
Cum creezi un avantaj competitiv pe piața angajaților? 
În primul rând: educă. Investiția în dezvoltarea angajaților este de fapt investiția în potențiali ambasadori ai mărcii tale. 
În al doilea rând: promovează-ți soluțiile. Accesul la o platformă de dezvoltare a angajaților și bugetele de creștere dedicate reprezintă un cip de negociere în lupta pentru cele mai mari talente de pe piața muncii, care sunt mai solicitante ca niciodată.

Referință: https://hcmdeck.com/en/blog/5-challenges-of-innovative-ld/

Companie
Tags
Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.