Mergi la conţinutul principal

5 modalități prin care să iți motivezi echipa mai eficient

Schimbările provoacă incertitudine, stres și anxietate tuturor celor care iau parte la aceste procese. Inevitabil, acest lucru are un impact asupra motivației și performanței întregii echipe. Succesul este mai probabil atunci când echipa ta este motivată, prin urmare e nevoie să iți motivezi echipa că să poți să ai succes. Motivația este o parte intrinsecă a construirii echipei și o adevărată provocare pentru liderul echipei.

Din păcate, unii manageri încearcă să producă frica printre angajați pentru a obține rezultatele dorite, dar acest lucru funcționează doar o perioadă și în cele din urmă dăunează credibilității. Pentru a putea evita o astfel de situație neplăcută, poți să implementezi următoarele sfaturi astfel încât să-ți poți motiva echipa într-un mod plăcut.

Comunică viziunea cu membrii echipei.

Definirea, dezvoltarea, articularea și comunicarea viziunii sunt relativ simple. Adevărata provocare vine o dată cu momentul în care e nevoie să iți inspiri echipa, astfel încât aceștia să te urmeze. Pentru a-ți inspira echipa, ai nevoie de o viziune simplă, clară și relevantă a drumului pe care ai decis să mergi. Mai mult decât atât, e nevoie să știi că trebuie să fii credibil.

Arată-ți aprecierea.

Trebuie să investești timp și energie în echipa ta. Toată lumea trebuie să fie apreciată!

Ei trebuie să știe că ești interesat în permanență de ei și de asemenea, că ai încredere în echipa ta. Recunoașterea valorii lor le demonstrează că sunt apreciați și că munca pe care ei o depun contează cu adevărat.

Oferă sprijin echipei tale.

De obicei, atunci când au loc schimbări într-o echipă, echipa trebuie să se adapteze și să învețe noi abilități astfel încât să poată înțelege și interpreta noi moduri de lucru. Rolul unui lider de echipă este acela de a oferi oportunității fiecărui individ din echipa sa asfel încât aceștia să poată să se dezvolte și să încerce noi abordări. Asigură-te că echipa ta are pregătire, resurse de dezvoltare și timp adecvat pentru a confirma noile abilități.

Setează obiective clare. 

Într-un studiu, aproximativ 63% dintre angajați au raportat că au pierdut timpul la locul de muncă pentru că nu știau care dintre sarcini erau prioritare. Ca lider, este sarcina ta să le creezi membrilor echipei tale o viziune clară asupra a ceea ce au de făcut. Următorul pas este să te asiguri că toată lumea are toate obiectivele foarte clar structurate, care le sunt prioritățile și care este rolul echipei în atingerea lor.

 

Referință: https://www.leadershipthoughts.com/10-tips-for-managing-your-time-effectively-and-getting-things-done/

LEARNING NETWORK

Learning Network este terenul de joaca al celor care cred in puterea invatarii, sunt curiosi sa isi descopere limitele si isi doresc sa obtina... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.