Mergi la conţinutul principal

5 pași pentru comercializarea programului de formare al angajaților

Tocmai ce ai lansat propriul program de pregătire al angajaților ... acum ce? Contractele sunt semnate, tehnologia a fost pusă în aplicare și acum ai sarcina de a te asigura că este vizibil în rândul oamenilor și că aceștia o să o utilizeze. Totul părea atât de ușor până când a trebuit să începi să faci lucruri concrete.

Întrebarea este: cum comercializați programul dvs. de instruire către angajații dvs. într-un mod care îi va face pe aceștia să-și dorească de fapt să-l folosească? Ei bine, nu este atât de dificil cum crezi și vei putea vedea rezultatele marketingului tău foarte ușor. 

În calitate de manager al programului tău de instruire online, probabil că vei petrece o perioadă semnificativă de timp dezvoltând obiective și valori și gândindu-vă la modalități de a crește utilizarea și de a asigura impactul, valoarea și randamentul investițiilor. Ceea ce este adesea provocator, dar totuși cel mai important este marketingul. Deși marketingul nu trebuie să fie complicat, este nevoie de eforturi. 

Iată 5 sfaturi pentru a crea un plan de marketing pentru programul tău de formare și a face totul mai interesant, mai eficient și mai distractiv!

Identifică-ți publicul

Pentru a construi un plan de marketing, trebuie să te gândeșți ca un marketer. Prima întrebare pe care o pune orice bun marketer trebuie să fie - cui mă adresez și de ce ar trebui să asculte ei ceea ce spun?
Mai jos găsesti câteva exemple de „audiențe” din organizația ta pe care ar putea să le le iei în considerare și de asemenea, subiectele de care sunt cel mai probabil interesați. Folosește-le ca pe un șablon pentru a te ajuta să creezi mesagerie personalizată care transmite valoarea instruirii. Ideea este să înțeleagă modul în care instruirea îi poate ajuta să devină mai productivi, eficienți și de succes.

Managerii și supraveghetorii: Managerii sunt implicați direct în operațiunile de zi cu zi. Sunt responsabili pentru performanță și productivitate, stabilirea obiectivelor, asigurarea respectării politicilor companiei și multe altele. Își pot îmbunătăți abilitățile de management și leadership, concentrându-se pe team building, etică, coaching și consiliere, managementul timpului, delegare, etc.

Resurse umane: Profesioniștii în domeniul resurselor umane se află în primele rânduri ale unei serii de relații complexe cu angajații și probleme de conformitate. Sunt interesați să afle despre angajarea și recrutarea celor mai bune practici, probleme legale, gestionarea conflictelor, respectarea reglementărilor, diversitatea, implicarea angajaților și evaluări de performanță.

Profesioniști IT:  Echipa de IT are nevoie de acces la resurse de învățare continuă pentru a ține pasul cu progresele tehnologice. Aceștia ar putea fi interesați de subiecte IT precum cloud computing, securitate IT, aplicații desktop, dezvoltare web și stocare de date.
Profesioniști în vânzări: Echipele de vânzări și asistență pentru clienți se ocupă direct de clienți, astfel încât acestea trebuie să dezvolte abilități specifice legate de menținerea relațiilor bune. Vor fi interesați să afle despre rezolvarea problemelor, abilități de negociere, servicii pentru clienți, profesionalism, abilități de prezentare, etică în afaceri etc.

Contributori individuali: Restul angajaților vor fi interesați de diferite subiecte, în funcție de zona de focalizare. Puteți ajunge la această audiență oferind resurse de formare pe teme esențiale ale afacerii, precum dezvoltarea personală și a carierei, excelența în performanță sau luarea deciziilor.

Stabiliți obiectivele programului

Întreaga strategie de marketing va rezulta din obiectivele programului, deci va trebui să te asiguri că obiectivele programului și organizației sunt aliniate. Care sunt obiectivele strategice și de afaceri pe care dorești să le realizezi? Ce criterii de succes ai stabilit pentru programul tău? Fără obiective clare, nu vei putea dezvolta un plan de marketing. De fapt, primul pas pentru programul de formare ar trebui să fie stabilirea obiectivelor specifice de formare.

Determină valorile pentru a măsura succesul

Trebuie să știi cum arată succesul pentru programul tău. Este creșterea gradului de utilizare și conștientizare? Sau poate este o creștere măsurabilă a recenziilor pozitive ale clienților pentru echipa de servicii pentru clienți. Oricare ar fi valorile pe care dorești să le utilizezi, primul pas este să le stabilești.

Reține că materialele de marketing pe care le trimiți angajaților trebuie să reflecte obiectivele pe care trebuie să le atingi. Prin urmare, dacă cauți de exemplu recenzii pozitive pentru clienți, vei dori să comercializezi materiale de formare care să se concentreze pe îmbunătățirea serviciilor pentru clienți.

Crează o strategie de marketing și un plan de acțiune

Va trebui să faci acest lucru ținând cont de obiectivele tale și lăsă-le pe acestea să te ghideze în proiectarea, planificarea și executarea strategiei de marketing / comunicare. După ce ai identificat tactica pe care dorești să o utilizezi, va trebui să determini:

Scopul: Tactica ta de marketing este aceea de a informa, reaminti, instrui, crea buy-in, crește conștientizarea sau îmbunătăți participarea?

Metodă: Ce mediu vei folosi pentru a comunica? Buletine informative, pliante, afișe, pagini web, bannere, e-mail, prezentări? Vei dori să îți modificii metoda de comunicare pentru a-ți menține angajații interesați.

Susține-ți efortul

După ce ai lansat planul de marketing, va trebui să te asiguri că strategia este una eficientă și că crești gradul de utilizare al instruirii. Oprește-te și pune-ți aceste întrebări:

- Îți sunt îndeplinite obiectivele?
- Tactica a fost adecvată culturii tale?
- Ai observat o îmbunătățire a abilităților?

Nu uita să te bucuri, păstreaza-te la curent și încerca tactici noi pentru a îndeplini toate obiectivele programului de formare a angajaților!


 

Companie
Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.