[email protected] 0770 414 202

Compensații, beneficii și well-being în 2019


Lumea VUCA (volatility, uncertanty, compexity, ambiguity) nu mai este doar o prevestire, a devenit realitate iar impactul asupra pieței muncii este covârșitor. Generația millennials își aduce aportul la schimbările pe care specialiștii în resurse umane trebuie să le facă în modul în care abordează fiecare aspect de la recrutare la retenție. Rolul specialistului în compensații și beneficii devine tot mai important în a găsi combinația ideală între remunerație și beneficii astfel încât strategiile de employee engagement să poate avea succes.

Către ce trenduri ne uităm în 2019?

  • creativitatea devine un buzz word pentru compensații și beneficii: trebuie să înțelegeți bine domeniul în care lucrați, să fiți la curent cu schimbările și să gândiți out of the box;
  • flexibilitatea: este un cuvând care trebuie aplicat la fiecare nivel: program flexibil, beneficii flexibile sunt doar primele lucruri la care ne gândim;
  • planuri de carieră foarte clare: într-o lume în permanentă mișcare, planurile de carieră pec are le propune angajaților pot să fie un plus într-o strategie reușită;
  • well-being integrat: programele “coșul cu fructe” sau “sport la birou” nu mai sunt suficiente. Programele de well-being trebuie abordate strategic astfel încât să aibă impact atât în productivitatea muncii cât și în starea de bine. Viitorul este al abordărilor pragmatice;
  • pregătirea angajaților pentru viitorul muncii: digitalizarea nu este un trend. Nu este viitorul. Este deja prezentul. Angajații vor fii motivați să se implice acolo unde înțeleg ce îi așteaptă în viitor iar programele de learnig & development pot fi aliați în strategia de engagement.

Pe 27 și 28 noiembrie vino la ediția a VII-a a Reward & Engage un eveniment autentic de învățare: workshopuri și trenduri dedicate specialiștilor în comp & ben și well begin din organizații.

Autor

Clementina Anghelache

Clementina Anghelache este antreprenor în publishing și learning facilitator. În 1994 a început să lucreze în vânzări, o provocare pragmatică pentru o persoană ce aspira să studieze filozofia. A aflat astfel că îți poți depăși limitele și că este important ceea ce îți propui. În 2000 a trecut de la vânzări catre marketing iar în 2003 a facut pasul spre antreprenoriat, creând brandurile  Learning...
Scroll to Top
// //