Mergi la conţinutul principal

Content Marketing Shot: Sfaturi de blogging de la Chinezu’

Esti specialist in marketing si PR, content manager, antreprenor in online, blogger sau doar pasionat de marketing prin continut? Atunci nu trebuie sa ratezi prima Conferinta de Content Marketing din Romania organizata de Learning Network! Pe 5 noiembrie vino sa afli de la Magda Bunea, Cristian China-Birta, Delia Constantinescu, Bogdan Manea, Ela Iliesi, Petre Bica si Dani Matei cum sa creezi continut de valoare care sa ajunga exact acolo unde trebuie, adica in mintea si inima consumatorilor tai!In avanpremiera, le-am adresat celor 7 speakeri cate doua intrebari-fulger pe care le vom publica sub forma unor mini-interviuri (shot-uri :-) ). Am vrut sa stim care cred ei ca este rolul content marketing-ului in contextul de business actual si i-am rugat sa ne spuna, in cateva fraze, despre ce va fi vorba in prezentarea pe care o vor sustine si ce valoare va aduce ea participantilor.In ordinea pur aleatoare a primirii raspunsurilor (si nu a numerelor de pe tricou), incepem cu Cristian China-Birta sau Chinezu’, cum este el binecunoscut in randul bloggerilor (si nu numai!).La intrebarea legata de rolul specific al content markting-ului in prezent, Cristi ne-a raspuns astfel:Exista o constanta veche de cand omul a inceput sa comunice: continutul. S-au schimbat multe de cand omul desena pe peretii pesterilor pana in epoca asta din ce in ce mai ametitoare a lumii social media. Dar s-a schimbat doar in termeni de modul in care continutul se transmite. Pentru ca, in esenta, continutul este continut, indiferent ca este scrijelit pe peretii pesterei sau daca apare pe cel mai citit site din lume. Desigur, efectele sunt altele, dar daca nu ar fi fost continutul, ce ai fi avut de transmis? :) Bref, content marketing este celula de baza - daca imi permiteti expresia - a comunicarii moderne. Cum iei la pila acest continut, in ce il imbraci, ce canale si ce modalitati folosesti sa il transmiti, asta este o alta discutie.In ceea ce priveste prezentarea pe care o va sustine, aceasta se numeste “Cum sa scrii un post de blog care este citit si share-uit”. E evident despre ce va fi vorba. Insa, uite de ce ar trebui sa te inereseze acest subiect:“95.503 bloguri existente in septembrie 2014 in Romania. O statistica impresionanta, nu-i asa? Doar ca, daca te gandesti la o campanie pe bloguri, nu pe cele peste 95.000 de bloguri trebuie sa le iei in considerare, ci pe cele 12.224 bloguri active, care au o activitate constanta. Iar, dintre acestea, trebuie sa le alegi pe cele care te ajuta sa iti atingi obiectivele de comunicare.Cum faci asta, cum alegi blogurile, cum derulezi campania, cum analizezi beneficiile? Despre toate aceste si despre multe altele discutam la eveniment :)”Daca vrei sa afli continuarea discutiei inceputa de Cristi, intra pe pagina evenimentului unde gasesti toate detaliile legate de inscriere, dar si agenda completa a evenimentului! Despre Cristi:Cristian China-Birta este blogger pe cristianchinabirta.ro şi antreprenor online. De formaţie jurnalist, a trecut apoi de partea cealaltă a „baricadei” şi a lucrat în administraţie publică locală şi centrală, după care a devenit consultant în comunicare.In 2007 a descoperit bloggingul şi a decis să meargă pe calea aceasta. Scrie pe blogul său personal chinezu.eu pentru despre social media, blogging şi antreprenoriat.În 2011 a lansat si Blogal Initiative, o agenţie prin care desfăşoară campanii pentru bloggeri într-o modalitate inediată, care s-ar caracteriza prin „democratizarea” ofertei companiilor către bloggeri.Din 2013 este implicat în Kooperativa.ro, care inseamna proiecte de nisa precum sportlocal.roblogdebere.ro,blogdefotografie.roblogdecafea.roblogdecinema.rotaximetre.ro, toate reunite sub umbrela de brand Kooperativa 2.0, companie pe care o detine alaturi de Vlad Dulea.   

Categorie

In prezent, sunt Online Content Manager al portalului LearningNetwork.ro. Trecutul nu... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.