[email protected] 0770 414 202

Cum pot organizațiile să construiască (și să mențină) soft skills puternice?


Dezvoltarea soft skills-urilor are nevoie de mai mult decât o serie de cursuri sau un set de module online. Organizațiile trebuie să gândească creativ atunci când dezvoltă acest tip de abilități pentru angajații lor. 
 De aceea, ne-a gândit azi că ar fi util un schimb de experiență și o scurtă privire la modul în care organizații de renume din lume fac asta:

1. Formarea abilităților de rezolvare a problemelor

MIT se folosește de laboratoare de acțiune de învățare pentru a testa formarea de soft skills în proiecte concepute pentru a aborda provocările organizaționale. Cursanții lucrează în diverse echipe care practică colaborarea ca parte a laboratorului.

 

2. Oferirea de coaching și feedback

Asigurați coaching și feedback - multe școli de afaceri construiesc bucle de feedback după training, unde cursanții pot descoperi ce simt colegii lor despre soft skills-urile lor, iar coach-ii pot crea parteneriate pentru a întări noile comportamente.

 

3. Lideri învățându-i pe alți lideri

Implicarea echipei de management reprezintă o modalitate excelentă de a formă soft skills ca o așteptare de bază. Când liderul este cel care predă, are capacitatea de a oferi sfaturi personale și lecții de viață de neuitat care pot rezona cu liderii juniori.

 

Descoperă evenimentul dedicat profesioniștilor in învățare și dezvoltare organizațională- Learning Network Festival Cluj 2018- Design. Delivery. Technology. 2 zile, 16 de facilitatori, 10 workshopuri, 6 prezentări best practice.

 

4. Echilibrarea rezultatelor și a comportamentelor

Gândiți-vă cu atenție la managerul care obține rezultate, dar are soft skills atât de slabe, încât...poate "să lase o grămadă de vânătăi" peste tot pe unde trece. O parte din fiecare descriere a unui post trebuie să includă și interacțiunea bună cu ceilalți, iar organizațiile trebuie să evalueze soft skills-urile în timpul ciclurilor de management al performanței.

5. Întărirea este esențială 

Odată ce organizația este clară cu privire la așteptările privind soft skills, se merită angajarea, concedierea și recompensarea angajaților în funcție de respectarea standardelor comportamentale. Când angajații văd deciziile cheie făcute pe baza comportamentelor țintă, va fi mai ușor să susțină câștigurile obținute în urma training-urilor.

 

P.S. 
Cererea de soft skills este ridicată, însă, în jurul acestei denumiri, rămâne o stigmă. Întrucât afacerile și locurile de muncă devin din ce în ce mai complexe, poate că este timpul să urmăm chemarea lui Seth Godin și să începem să numim aceste abilități "abilități reale". Competențe reale pentru munca reală a secolului XXI.

Autor

Echipa LearningNetwork.ro

Learning Network este terenul de joaca al celor care cred in puterea invatarii, sunt curiosi sa isi descopere limitele si isi doresc sa obtina rezultate remarcabile in viata lor. Portalul (www.learningnetwork.ro) iti ofera informatii din industria de learning&development sub forma de stiri, articole si review-uri si posibilitatea de a achizitiona bilete la conferinte si cursuri deschise. ...

Companie

Scroll to Top
// //