Mergi la conţinutul principal

Cum pot rezolva companiile problemele legate de formarea angajaților

Evaluarea nevoilor de instruire a angajaților

Companiile ar trebui să investească în programe de învățare și dezvoltare care să fie orientate spre a răspunde nevoilor angajaților, în loc să investească în cele de care cred ei că au nevoie angajații lor. O modalitate de a face acest lucru este primul rând identificarea în diferențelor de competențe a angajaților, răspunzând la aceste întrebări:

  • Care este rolul lor în companie?
  • Au performanțe bune în rolul lor actual?
  • La ce abilități excelează în prezent?
  • Care sunt abilitățile care le lipsește pentru a-și îndeplini mai bine rolul?

După ce răspundeți la aceste întrebări, ar trebui să fiți capabil să identificați diferența de competențe a angajaților și să determinați ce au nevoie pentru a putea performa mai bine.

Un alt mod de a face acest lucru este de a avea informații complete despre angajați. Întrebați-i despre provocările cu care se confruntă în rolul lor actual, ce dificultăți îi împiedică să poată performa mai bine și ce pregătire le puteți oferi pentru a răspunde acestor nevoi. Acest lucru ar contribui la maximizarea potențialului angajaților și de asemenea la dotarea acestora cu capacități mai bune de a-și face munca.

Creați programe de instruire personalizate

Crearea de programe de instruire personalizate pentru angajați vă ajută să vă maximizați investiția în formare, iar angajații să fie mai implicați în dezvoltarea lor organizațională.

Programele de instruire personalizate îi ajută pe angajați să înțeleagă mai bine conceptele și practicile, deoarece sunt concepute pentru a nu soluționa doar nevoile de instruire ale angajaților, ci și stilurile lor de învățare. De asemenea, ar ajuta compania pe termen lung, atunci când se vor adapta la o abordare mai personalizată atunci când vine vorba de instruire.
De exemplu, dacă angajații învață mai bine atunci când e vorba să experimenteze sau să interacționeze cu anumite concepte, decât să citească despre ele. Aceștia ar putea apoi să înțeleagă cum funcționează lucrurile lor termenii lor și să le aplice și mai bine la munca lor. Pe lângă aceasta, programele de instruire personalizate pun de asemenea angajații într-o poziție în care pot contribui la creșterea companiei lor.
Aceste programe de instruire nu numai că pun la dispoziție diferențele de competențe ale angajaților, ci și pe cele ale companiei, deoarece aceste programe sunt personalizate atât pentru nevoile angajaților, cât și pentru cele ale companiei.

Faceți instruirea mai accesibilă

Angajatorii trebuie să găsească o modalitate de a le face mai accesibilă instruirea, astfel încât formarea să poată fi accesta oricând și de oriunde de către angajați, respectic cursanți. Dacă instruirea este ușor accesibilă, angajații se pot ocupa de propria lor învățare. De exemplu, companiile pot înscrie angajații la diferite cursuri online pe care le pot citi sau urmări în timpul pauzelor sau după orele de birou. 

Dacă angajații sunt capabili să-și dicteze propriul timp de pregătire, ar putea, de asemenea, să aloce mai multă energie și să se concentreze pe învățare și calificare, spre deosebire de cursurile clasice care implica seminarii și sunt îngrijorați de celelalte lucruri pe care trebuie să le facă când ajung acasă sau chiar la locul de muncă.


 

Companie
Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.