Mergi la conţinutul principal

Cum sa aplici creativ la un job de Marketing si PR

Cand fetele de la Institutul pentru Fericire au anuntat ca isi cauta un om fericit pentru o pozitie de marketing, am pus jobul imediat la mine pe blog si am sperat sa isi gaseasca cel mai potrivit candidat.

Pozitia oferita suna asa:

Om (fericit) de Marketing si PR

Ne dorim ca omul cu care colaboram sa fie cu experienta in domeniul mkt si PR de minim 3 ani, pasionat de ceea ce face, un fan al dezvoltarii personale, o persoana vesela si pozitiva si un om implicat in ONG-uri (ca experienta de munca sau voluntariat). Noi suntem o echipa unita, mai mult prieteni decat colegi, cu ambitia de a transforma lumea intr-un loc armonios si primitor in care dezvoltarea personala sa fie cel putin la fel de comuna ca si matematica.

Vino la Social Recruiting Conference pentru a afla ultimele trenduri in recrutarea online!

Cel sau cea care va lucra cu noi are de facut urmatoarele:

Pentru Institutul pentru Fericire – promovare online: strategie de comunicare in Social Media, strategie de promovare online a fiecarui curs in parte, in functie de specificul sau, gestionare FB events – creare, intretinere, ads, Google Ads, newsletter

Pentru Institutul pentru Fericire – promovare offline: strategie de promovare offline a fiecarui curs in parte, in functie de specificul sau, prezenta la festivaluri si evenimente de dezvoltare personala, parteneriate cu comunitati, ceainarii / cafenele, cinematografe, etc.

Pentru Institutul pentru Fericire – PR: relatia cu presa, bloggeri, conectori, etc. comunicate de presa, parteneriate si prezenta media, parteneriate de continut: creare si gestionare

Pentru Motivonti (blogul nostru) – promovare online: strategie de SM si newsletter

Asteptam de la voi, in formate cat mai creative un CV cu poza care sa contina informatii despre rezultatele specifice pe care le-ati avut in trecut. si un articol de 300 de cuvinte in care sa ne povestiti despre o carte (poate fi si literatura)/ curs / experienta de dezvoltare personala care v-a imbogatit. Informatiile sunt primite pe adresa de email: [email protected] pana la data de 6 iulie! Succes!

Am aflat apoi ca au aplicat tot felul de persoane mai potrivite, sau nu. Intr-o zi am remarcat la Malina Ana Chirea, “capul rautatilor” de la ei, pe Facebook un CV mai special si extrem de bine adaptat la job si angajator. Si pentru ca este un exemplu concret de “Asa DA”, m-am gandit sa vi-l arat si voua, pentru sursa de inspiratie. In continuare, un mini-interviu cu Malina:

  1. Ce fel de oameni a atras pana acum jobul de marketer oferit de Institutul pentru Fericire?

Jobul de mkt a atras 2 categorii de persoane, din cate am observat eu: cei care trimit pentru ca vor un job, dar nu au legatura cu noi, nu ne cunosc, nu ne stiu misiunea si nu ii intereseaza. Si mai sunt cei care vor mult sa lucreze cu noi. Ei fac tot ce pot ca sa fie cat mai creativi, trimit cv-uri si emailuri focusate, se vede ca ne cunosc.

  1. Am vazut ca, printre atatea cv-uri clasice, ati primit si o aplicatie creativa, care te-a impresionat pe loc J Cum arata si ce contine?

Aplicatia neobisnuita m-a atras in primul rand pentru curaj. Cineva s-a interesat unde avem sediul, ce e cu mine si mi-a trimis prin curier o cutie cu ceai, cv-ul, o scrisoare, niste baloane si nasturei colorati, toate puse intr-o cutie draguta. Imi plac oamenii care stiu ce vor si cred in a cere pentru a primi, deci apreciez mereu genul asta de initiative.

  1. Cat de mult conteaza experienta candidatului si cat de mult modul de impachetare a cv-ului si personalizarea lui?

In cazul asta, ambele conteaza la fel de mult. In functie de job vrem experienta sau nu. Dar un lucru e clar: daca atitudinea potrivita nu exista, experienta este irelevanta.

Sper ca persoana care a trimis aceasta cutie, pe langa un CV complet, care e confidential, sa isi gaseasca un job creativ, asa cum este si ea. Daca se angajeaza chiar la Institutul pentru Fericire, o sa o rog sa ne povesteasca si din punctul ei de vedere cum a decurs recrutarea ei.

Ce parere aveti de initiativa aceasta si modul acesta de a aplica la un job, care e foarte departe de simplul mail cu CV sau completarea unui formular pe un site de profil?

Acest articol este preluat de pe sabinacornovac.ro

Categorie

Sunt Sabina Cornovac, am 29 de ani, sunt blogger, alergător amator, Community Marketing Coordinator la F64, îndrăgostită de Cel Drag și pasionată... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.