Mergi la conţinutul principal

Cum să iți gestionezi afacerea daca ești introvert?

 

Ai conceput planul de idei, ai găsit un nume pentru compania ta, iar singurul lucru care îți mai rămâne de făcut este să o înregistrezi. Știi deja că nu va fi deloc ușor să fii la cârma propriei afaceri deoarece ești genul de om introvert. Prin urmare, procesul creării și dezvoltării unei afaceri de succes pare unul destul de copleșitor pentru tine. Dar cum nimic nu este imposibil de realizat atunci când ne dorim ceva cu adevărat, iți voi prezenta câteva modalități de abordare a situațiilor care iți provoacă teamă, astfel încât să poți trece mai ușor la treabă.

Recrutează un partener de afaceri.

Chiar dacă dorești să iți construiești singur o afacere, câteodată este bine ai parte și de ajutor. Delegând câteva dintre responsabilități și altor oameni, acest lucru iți vă permite să fii mult mai productiv, deoarece vei avea posibilitatea să te concentrezi în primul rand pe acele planuri la care te descurci cel mai bine. Cineva cu mai multă experiență poate ajuta semnificativ creșterea companiei tale și vă fi un sprijin important pentru tine care te va ajuta să faci față oricăror situații stresante.

Nu angaja mai mulți oameni de cât este nevoie.

În afară de avantajele evidente de economisire a costurilor, construirea echipei într-un mod lent ar trebui să fie utilă. Vei avea posibilitatea să creezi relații semnificative cu acei oameni.  De asemenea, construirea cu atenție a echipei tale vă contribui, de asemenea, la micșorarea șanselor de a concedia pe cineva din motive financiare.

Alege un software potrivit pentru companie.

Doar pentru că ești introvert, asta nu înseamnă că nu te descurci când vine vorba de comunicare. Atunci când ți se oferă o oportunitate pentru a face acest lucru,îți poți conduce echipa și proiectele în mod eficient. Aici vine vorba despre alegerea software-ului, cum ar fi de exemplu “Slack”. Acesta permite colaborarea fără a avea nevoie de interacțiuni față în față. De asemenea, te ajută să aduci în proiectele companiei tale, echipe de oameni care lucrează de la distanță. În plus, puteți arhiva orice conversație pentru cei care nu sunt prezenți la o anumită întâlnire.

Ești un mai bun ascultător decât vorbitor? 

Nu ești un vorbitor înnăscut? Nu este un lucru rău deoarece a fi un ascultător bun ar putea fi un lucru mult mai important a înțelege nevoile afacerii tale. Luându-ți timp pentru a asculta angajații și clienții îți vă da posibilitatea să creezi relații mult mai autentice. Ascultând, îți va fi mai ușor să analizezi avantajele și dezavantajele unor argumente. 

Ieși din zona de confort!

Cu siguranță te vei confrunta cu situații incomode, lucru inevitabil, iar cel mai bun mod de a te pregăți pentru astfel de situații este să îți ieși din zona de confort în condiții proprii. Acest lucru îți va permite să păstrezi un anumit control al situației și îți va crește încrederea în sine, fapt ce te va ajuta în a face față problemelor de-a lungul timpului. 

 

Introverții își dovedesc valoarea mai mult prin acțiuni decât prin cuvinte. Cu siguranță vei avea succes atât în afaceri, cât și în viață, atâta timp cât ești dispus să lucrezi constant cu tine însuți. Nu uita că este foarte important să fii conștient de succesele tale și de asemenea, e nevoie să fi recunoscător pentru ele.

Amintește-ți că poți ajunge mai departe decât crezi!

 

Referință: https://www.businessballs.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

LEARNING NETWORK

Learning Network este terenul de joaca al celor care cred in puterea invatarii, sunt curiosi sa isi descopere limitele si isi doresc sa obtina... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.