Mergi la conţinutul principal

Iată de ce programele de formare nu sunt eficiente pentru compania ta

Învățarea și dezvoltarea (L&D) a fost un subiect recurent în cercurile de resurse umane. Este una dintre cele mai importante subseturi de Resurse Umane, deoarece își propune să îmbunătățească performanța  angajaților la locul de muncă prin îmbunătățirea angajaților Ajută la alinierea viziunii pe termen lung a companiei cu obiectivele pe termen lung ale angajaților pentru a crea o situație câștigătoare pentru ambele părți.

Având în vedere importanța L&D în forța de muncă de astăzi, nu ar trebui să ne surprindă faptul că multe companii investesc rapid în programe de instruire pentru a răspunde nevoii companiei de învățare și dezvoltare. Cu toate acestea, nu toate programele de formare par să fie la fel de eficiente, așa cum credeau angajatorii. Provocările cu care se confruntă în formare și dezvoltare pot fi multe, dar cu soluțiile potrivite vor fi ușor de abordat.

Nerespectarea nevoilor angajaților

Pregătirea necesită multă planificare și multă atenție. Cu toate acestea, multe companii par să se descurce la pilot automat cu proiectele lor de învățare și dezvoltare. Conform unor studii, majoritatea companiilor investesc în programe de învățare și dezvoltare obișnuite pentru angajații lor, în speranța de a menține abilitățile la zi. Cu toate că au investiții periodice în aceste programe de formare, este posibil să nu răspundă exact nevoilor angajaților lor. Companiile par să dea doar o pregătire corespunzătoare de care cred că au nevoie angajații lor, dar, în realitate, nu fac acest lucru.

Iată un exemplu al acestei probleme de formare a angajaților: echipa de vânzări a Companiei A urmează o instruire în comunicare în fiecare trimestru al anului și nimic mai mult. Echipa de vânzări este posibil să nu aibă nevoie de această pregătire în fiecare trimestru, deoarece ar fi putut deja să stăpânească aceste abilități sau ar putea să învețe deja din propria lor experiența. În schimb, echipa de vânzări ar putea avea nevoie de pregătire pentru a îmbunătăți un set de abilități specifice, cum ar fi abilitățile de negociere.

Încadrarea în programul angajaților

Instruirea poate fi o problemă, deoarece, de obicei, angajații trebuie să urmeze sesiuni de formare în afara programului de lucru. Angajații își pot exprima îngrijorarea sau reținerea pentru a se pregăti în afara programului de lucru deoarece asta însemna că ei să renunțe la timpul pe care inițial îl investeau în odihna sau timp liber. În plus, dacă formarea nu este obligatorie, participarea poate fi una scăzută, ceea ce poate afecta succesul investiției de învățare și dezvoltare.

 Nu este atât de eficientă cum ar trebui să fie

În ciuda tuturor planificării atente și a atenției considerabile pentru eforturile de învățare și dezvoltare, este posibil să aflați că nu a fost atât de eficient pe cât credeți că va fi. Este posibil ca abilitățile angajaților dvs. să nu fi fost calificați în program. De fapt, unele companii chiar observă că pregătirea în care au investit poate i-a făcut efectiv pe angajații lor mai ineficienți cu munca - în continuare, confuzându-i în acest proces.

Un program de formare tinde să nu fie de succes dacă urmați aceste practici greșite de instruire a altor oameni:

• A angajat mentorul greșit

Mentorii pot fi clasificați în două tipuri: predicatori și practicieni. Predicatorii sunt mentori care au citit sau au participat la o mulțime de discuții despre un anumit subiect sau un anumit set de abilități. Ei au o grămadă de cunoștințe de cap, dar nu am putut aplica aceste cunoștințe în domeniile lor. Pe de altă parte, practicienii sunt mentori care au devenit experți în domeniul lor aplicând teoriile și cunoștințele pe care le-au dobândit de-a lungul anilor. Au învățat prin experiență. 
Practicanții sunt mentorii pe care doriți să-i obțineți, deoarece au experiență de primă mână în domeniul lor și știu cu adevărat despre ce vorbesc. Predicatorii sunt cei pe care doriți să-i evitați, deoarece ceea ce știu s-ar putea să nu se aplice exact în practică.

• Lipsa practicii

Cea mai bună modalitate de a reține informațiile este învățând cum să o aplici personal. Dacă după ședința de instruire - sau chiar în timpul sesiunii de formare în sine - angajații nu sunt în măsură să o aplice la rândul lor, atunci cunoștințele lor recent dobândite pot pur și simplu să fie uitate după câteva zile.

• Nerespectarea diferitelor stiluri de învățare ale angajaților

Toată lumea are diferite stiluri de învățare și obiceiuri de învățare, motiv pentru care un program de formare cu un stil unic, nu este eficient. Unii oameni ar înțelege mai bine conceptele și practicile atunci când li s-a predat un anumit mod. Alții le-ar înțelege atunci când li s-a predat un alt mod. Dacă fiecare angajat este învățat la fel, nu toate stilurile lor de învățare ar putea fi respectate.


 

Companie
Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.