fbpx Premieră pe piața de învățare și dezvoltare din România | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Premieră pe piața de învățare și dezvoltare din România

În această perioadă, se desfășoară prima și cea mai amplă cercetare de piață, realizată de specialiști în sociologie, marketing și learning & development destinată industriei de learning & development din România - L&D Industry Survey.
Cercetarea este inițiată de Learning Network, cea mai mare și mai veche platformă de gen din România, cu funcție de mediere și intermediere între organizații și furnizorii de programe de L&D, împreună cu Maria Predoiu,  antreprenor EdTech, și trainer și profesor colaborator la Universitatea București și SNSPA, anterior Director de Marketing la P&G SEE președinta senatului IAA România și conf. univ. dr. Valeriu Frunzaru, Prodecan al Facultății de Comunicare și Relații Publice - SNSPA Bucureștiprodecanul catedrei de certare sociologică din cadrul Facultății de Comunicare și Relații publice SNSPA, care vor interpreta datele ce vor fisunt colectate anonimizat.
În orice domeniu, studiile temeinice care măsoară tendințele, nevoile și preferințele susțin semnificativ dezvoltarea acelui domeniu. Sectorul L&D din România este, pe cât de dinamic, pe atât de intuitiv, căci nu există nicio cercetare substanțială care să ofere specialiștilor insight-urile de care au nevoie pentru a-și dezvolta strategiile și planurile, altele decât datele interne sau datele financiare publice ale companiilor de training.
Studiul își propune să identifice nevoile reale, oferind insight-uri cu adevărat utile pentru dezvoltarea pieței de L&D prin îmbunătățirea practicilor existente, adresându-se atât comunității de HR și L&D, cât și specialiștilor ce dezvoltă și oferă programe de L&D în România.
De asemenea, un alt obiectiv al studiului este acela de a identifica cele mai apreciate subiecte de training din organizații. Astfel, cele mai utilizate și apreciate companii furnizoare de programe de formare, cei mai apreciați traineri și coachi vor fi celebrați la Gala L&D Awards 2019. 
Pe o piață în care experții L&D din organizații sunt practic "inundați" de oferte de training și coaching, care însă nu le acoperă integral nevoia reală și imediată din organizație, în care munca de L&D nu este suficient valorificată, în care se vorbește mult despre "learning organization", dar încă nu există foarte multe organizații de acest fel și în care nu este creat un benchmark real și eficient pentru programele de instruire aplicat pe nevoile și caracteristicile fiecărei industrii, L&D Industry Survey este important pentru:
⦁    recunoașterea L&D ca partener de business în organizație;
⦁    identificarea subiectelor de instruire în care organizația nu investește suficient pentru a fi competitivă;
⦁    evaluarea companiilor furnizoare de programe de formare, ce va conduce la creșterea calității pserviciilor furnizate și la o mai bună înțelegere a nevoilor reale din piață.
Apărut ca răspuns la necesitatea și realitatea din piață, L&D Industry Survey își dorește să reprezintăe un prim pas fundamental pentru ca experții L&D din organizații și furnizorii de programe L&D de pe piața autohtonă să se alinieze, creându-se astfel puntea esențială pentru o colaborare și interactivitate eficiente care să dezvolte și să situeze piața lade L&D din România la standardele specifice și de business internaționale. 
Studiul are la bază o cercetare în două etape. 
Prima etapă s-a încheiat în luna ianuarie și a constat în elaborarea și pretestare instrumentului de cercetare (a chestionarului). 
În cea de-a doua etapă, administrăm chestionarul pe un eșantion de cel puțin 500 de respondenți care sunt manageri și specialiști de HR și L&D. 
Chestionarul este administrat online prin intermediul platformei Qualtrics și completarea lui durează aproximativ 15-20 minute. Desigur, răspunsurile individuale sunt strict confidențiale. Menționăm că participanții la studiu vor primi în exclusivitate sinteza cu concluziile principale ale studiului, pentru a consolida planurile de L&D în companiile lor, dacă la finalul chestionarului accesează linkul care duce către pagina de solicitare. În plus, analiza detaliată va fi publicată în luna mai pentru toți cei interesați de analiza în profunzime a pieței de L&D din România. 
Dacă doriți să descoperiți L&D Industry Survey, vă invităm să accesați următorul LINK

 

Companie
Categorie

Specialist în comunicare şi imagine publică şi internă în domeniul de business si politici sociale, marketing online și PR. Learning... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.