Mergi la conţinutul principal

Puterea gamificării in HR

"Trebuie să înveți regulile jocului. Și, atunci, trebuie să te joci mai bine decât oricine altcineva", spunea Albert Einstein. Deci este vorba despre joc. În copilărie, am jucat tot soiul de jocuri și, așa,  am învățat conceptele de bază ale vieții. Iar acum, bazându-ne pe noțiunea similară, noua idee de management corelează GAMIFICAREA și HR. Da, ai citit corect!
Gamificarea, așa cum este ea definită de  Grupul Gartner, este folosirea gândirii jocului și a mecanicii jocurilor în scenarii non-joc, cum ar fi mediul de afaceri și procesele, în special în recrutare, instruire și dezvoltare și motivație pentru a angaja utilizatorii și a rezolva probleme, așa cum sunt definite de Grupul Gartner.

Potrivit unui studiu realizat de Gallup, mai puțin de unul din 10 angajați sunt "angajați" în activitatea lor. Restul sunt "neangajați" (60%) sau sunt "dezactivați activ" (32%), aceasta reprezentând cea mai dăunătoare formă de dezangajare. Obiectivul este acela de a lua tehnici de proiectare a jocului și de a le implementa în contexte non-joc, astfel încât experiența de ansamblu pentru angajat sau "utilizator" să fie una mai angajată sau mai implicată.

 

Redefinește HR-ul prin Gamificare!

Dacă încă nu ți-ai dat seama că gamificarea nu este doar un trend ci un instrument care își dovedește zi de zi utilitatea, vino la un eveniment experiențial în care specialiși și practicieni din România îți dezvăluie experințele pe care le-au creat în companii cu ajutorul gamificării. 

 

Karl Kapp, autorul Gamification of Learning & Instruction, spune că cheia pentru gamificare este modul în care poate deveni dependentă în toate generațiile de oameni. Kapp consideră că avantajele care fac parte din gamificare încurajează utilizatorii să rămână angajați și să interacționeze unul cu celălalt, construind relații mai puternice. 

O serie de organizații precum Marriott, Cognizant, Deloitte, Aetna și alte câteva utilizează jocurile pentru a îmbunătăți alinierea forței de muncă, pentru a spori aptitudinile angajaților, a rezolva probleme complicate și a utiliza noi baze de talente. Tehnicile tipice de joc constau în stabilirea obiectivelor, concurență, feedback-ul în timp real și recompensele. Există, de asemenea, platforme precum eMee și MindTickle care facilitează gamificarea în organizații.

Cum funcționează gamificarea?

Puterea gamificării funcționează prin folosirea forței competitive pe care o avem cu toții în noi, iar, atunci când jucăm un joc, devenim mai absorbiți și mai angajați, simțim un sentiment mai mare de realizare și suntem mai dispuși să mergem și mai departe, făcând mai multe eforturi fie pentru a alege persoanele potrivite sau pentru a finaliza mai multe programe de formare sau chiar a ajuta angajații să rămână motivați. Și, pe măsură ce progresăm, continuăm să ne intensificăm angajamentul față de joc și să ajungem la noi niveluri.

 

 

sursa: elearningindustry.com
 

Companie
Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.