Mergi la conţinutul principal

Rezoluții pentru 2019 în L&D

Industria 4.0 este extrem de aproape, iar odată cu ea vine cererea de noi seturi de abilități. Este responsabilitatea experților în L&D să joace rolul determinant în pregătirea și asigurarea forței de muncă pregătită și capabilă să facă față schimbării tehnologice. Apoi, pe piața locurilor de muncă cu ritmuri atât de intense, L&D se află într-o creștere rapidă, devenind un beneficiu căutat pentru mulți angajați. Pentru a ajuta la atragerea și păstrarea celor mai bune talente, echipele L&D trebuie să se asigure că oferta lor de formare este una excepțională. Prin urmare, acum, la început de an, rezoluțiile sunt necesare și în acest sector. Sau mai ales aici! 

Iată 2 dintre cele mai importante rezoluții pentru L&D-ul lui 2019 pe care specialiștii în domeniu le-au identificat:

 

Rezoluția #1- Oferă angajaților un training care să-i implice și să-i dezvolte

Un studiu din 2018 (Totaljobs) arată că 2 din 3 angajați și-au schimbat locurile de muncă din cauza lipsei de oportunități L&D! Un program de L&D bine structurat le demonstrează angajaților că organizația le valorizează dezvoltarea personală și dorește ca ei să progreseze. 

 

Organizațiile cu o puternică cultură de învățare se bucură de o rată de implicare și retenție a angajaților cu 30-50% mai mare decât cele care nu au o asemenea cultură.

 

Este foarte important că experții L&D să creeze programe de training care să stimuleze și să folosească angajatului modern. Cel presat de timp și mobil în cea mai mare parte a timpului, care nu are timp să frecventeze traininguri în clasă zile la rând și care vrea să învețe cum îi este lui mai bine și în timp ce își face treaba. 

Astfel, ar trebui create programe de învățare care sunt digitale și la cerere, permițând angajaților să acceseze de pe dispozitivele lor mobile conținut de microlearning relevant și de încredere. În plus, trebuie avut în vedere că fiecare persoană are preferințe de învățare diferite și să oferi modalități diverse de învățare- cărți, video, chestionare, etc. 

Interfața utilizatorului ar trebui să fie una intuitivă și oarecum asemănătoare aplicațiilor în stilul Netflix. Dacă angajații cred că interfața este una neatrăgătoare sau dificil de navigat, este prea puțin probabil că vor folosi programul de L&D, indiferent de cât de bun este conținutul. 

Ca să nu mai vorbim de importanța curării conținutului, în așa fel încât cel care învață să găsească, să distribuie și să gestioneze conținutul în timp util. Prea mult conținut poate fi copleșitor și îi poate împiedica să găsească resursele de care au nevoie.

 

Rezoluția #2- Pregătește angajații pentru Industria 4.0 cu training de soft skills și abilități digitale

În prezent, majoritatea organizațiilor nu au suficienți angajați care să dețină abilitățile necesare pentru a înțelege și a munci cu tehnologii precum AI și mașini de învățare care, în curând, vor automatiza multe din procesele organizației. 
Organizațiile au nevoie să se pregătească pentru această schimbare- Industria 4.0. Acum, este o discrepanță uriașă între departamentul de IT și talentul necesar să ducă la îndeplinire toate funcțiile. Performanța viitoare a organizațiilor constă în construirea de competențe, mai degrabă decât în cumpărarea lor. L&D ar trebui să colaboreze mult mai mult cu departamentul de resurse umane pentru a analiza opțiunile de mobilitate a carierei pentru personalul lor și pentru a pune următoarele întrebări: 

  • Cu ce competențe trebuie să ne echipăm angajații? 
  • Care dintre angajați ar fi interesați să învețe noi competențe digitale și să exploreze noi căi de carieră? 
  • Care sunt locurile de muncă vulnerabile la automatizare - putem să le îmbunătățim?

 

Echipele de L & D trebuie să caute să-și îmbunătățească forța de muncă actuală pentru a putea utiliza și înțelege noile tehnologii.

 

Trainingul ar trebui apoi adaptat pentru angajați, în funcție de competențele pe care aceștia ar dori să le învețe. Programele trebuie să țină cont și de aptitudinile umane înnăscute, cum ar fi luarea de decizii etice și rezolvarea complexă a problemelor, pe care AI nu le poate învăța încă.

Este important ca angajații să fie învățați valoarea acestor abilități și cum să le valorifice. Întrucât organizațiile se bazează mai mult pe AI pentru a-și îndeplini funcțiile de rutină, aptitudinile umane vor deveni din ce în ce mai importante pentru a oferi o forță de muncă superioară mașinilor.

 

 

sursa: trainingzone.co.uk

LEARNING NETWORK

Learning Network este terenul de joaca al celor care cred in puterea invatarii, sunt curiosi sa isi descopere limitele si isi doresc sa obtina... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.