Mergi la conţinutul principal

Training Pulse: Dynamic Training – planuri de rebranding si extindere

[[{"fid":"2582","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"height":"312","width":"230","style":"float: left; margin: 2px;","alt":"Catalin Lazar","title":"Catalin Lazar","class":"media-element file-default"}}]]Desi bilantul primului semestru al anului 2014 a aratat o curba descendenta comparativ cu anii anteriori pentru Dynamic Training Solutions, Catalin Lazar, Executive Partner al companiei, ne-a declarat ca se astepta la aceasta situatie, tinand cont de experienta anilor anteriori, dar si de factorii din piata.Compania are un portofoliu de cursuri open destul de mare, care acopera atat zonele cele mai cautate, cat si pe cele de nisa, unde concurenta nu este foarte mare. Cu toate acestea, Catalin ne-a declarat ca planuieste o etapa de rebranduire a companiei si o extindere a tematicii programelor de training si in zona de Social Media care, considera el, va fi din ce in ce mai cautata in perioada urmatoare de companiile care doresc sa isi consolideze afacerea si in mediul online:Luiza Pirvulescu: Cum ati incheiat prima jumatate a acestui an si cum arata ea in raport cu asteptarile de la inceputul anului?Catalin Lazar: Prima jumatate a acestui an a fost marcata de un trend descendent comparativ cu 2013, cat si cu anii trecuti. Din pacate, cresterile anuntate in economie nu se regaesc imediat si in cresteri de activitati. Suntem de acord ca sunt companii care inchid anul contabil in luna mai-iunie si de abia atunci au finalizate nevoile de training pentru 2014, insa aceasta “speta” o apreciem undeva la 10-20% din piata de training. Marea majoritate au avut nevoile stabilite la finalul lui 2013, iar realizarea lor efectiva a inceput cu luna februarie 2014. Dar, bazandu-ne pe experientele avute in ultimii ani, asteptarile noastre au fost in ton cu cele care s-au realizat.L.P.: Care au fost cele mai cautate programe, atat in-house, cat si open? De ce credeti ca oamenii s-au indreptat cu precadere spre ele?C.L.: Oferta noastra de cursuri open include un portofoliu cam de 20-25 cursuri lunare. Daca ar fi sa ne uitam la ce inhouse vs open, cursul Finante pentru NonFinantisti a fost unul din cele mai solicitate. Putem spune insa si de Logistica, Managementul Stocurilor, Negociere pentru Achizitori, Vanzare Consultativa si Vanzarea Telefonica, Creativitate in luarea deciziilor, Abilitati Manageriale, Time Management si Key Account Management ca au fost cu precadere temele realizate.L.P.: Cu ce noutati/schimbari ati venit sau planuiti sa veniti in acest an?C.L.: Vizam, in mod special, dezvoltarea parteneriatelor pe vanzari / rebranduire. Totodata, avem setarea unei noi directii de abordare a domeniului de online, seo, social media domeniu cu un puternic avant si dezvoltare in urmatoarea perioada cand tot mai multe companii acorda o atentie sporita acestei laturi.L.P.: Tinad cont de experienta pe care o aveti pe piata de L&D si de situatia de pana acum, ce predictii va incumetati sa faceti pentru cea de-a doua jumatate a anului? :)C.L.: Pe vara va fi apatie, cu siguranta, din septembrie se va incepe o oarecare dezmortire, accentuata pentru octombrie-noiembrie, iar in decembrie deja se “trag obloanele” pentru sezonul rece :-) . Temele clasice vor ramane, ca si pana acum, insa vor cunoaste o puternica dezvoltare – sau cel putin noi asta credem – cursurile despre prezenta online.Ca si o specificatie aparte, aduc in discutie si “non sensul” cu Comunicarea – la aproape toate cursurile, printre feedbackuri, receptionam nevoie de dezvoltare si instruire pe comunicare, insa in discutia cu responsabilii de HR & L&D aceasta nevoie e la un nivel fff redus...

In prezent, sunt Online Content Manager al portalului LearningNetwork.ro. Trecutul nu... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.

Folosim cookies pentru a putea imbunatati experienta Dvs!

Folosim de asemenea 1 instrument pentru masurarea traficului online.