Mergi la conţinutul principal

Training Pulse: Veniturile Interact au crescut datorita cererii mai mari de la clientii existenti

[[{"fid":"2554","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"height":"225","width":"300","style":"float: left; margin: 2px;","class":"media-element file-default"}}]]Rezultatele primului semestru din 2014 sunt pozitive si pentru specialistii Interact. Georgeta Dendrino, Managing Director al companiei ne-a raspuns intrebarilor rapide din seria Training Pulse, afirmand ca rezultatele obtinute in aceste 6 luni au demonstrat ca rezolutiile facute la inceputul anului au fost realiste. In comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, veniturile au crescut in special datorita cererii mai mari venita de la clientii existenti. De asemenea, pentru a-si mentine pozitia in piata, Interact s-a adaptat cerintelor si contextului de business actual, regandind cursurile clasice care nu mai satisfaceau nevoile clientilor:Luiza Pirvulescu: Cum ati incheiat prima jumatate a acestui an si cum arata ea in raport cu asteptarile de la inceputul anului?Georgeta Dendrino: Interact este furnizor pentru doua linii de business: una de cursuri de comunicare de afaceri in limbi straine iar cealalta de cursuri, workshopuri de dezvoltare profesionala si personala, executive coaching si consultanta. Banuiesc ca va referiti in special la a doua dimensiune a business-ului. Daca ne referim la previziunile pentru acest an, pot sa spun ca au fost realiste, am realizat ceea ce ne-am propus. Fata de aceeasi perioada a anului trecut insa, rezultatele primului semestru sunt mai bune. Avem clienti noi, insa as spune ca veniturile au crescut datorita cererii mai mari de la clientii existenti.L.P.: Care au fost cele mai cautate programe, atat in-house, cat si open? De ce credeti ca oamenii s-au indreptat cu precadere catre ele?G.D.: Cele mai cautate programe au fost cele care dezvolta abilitati de management si leadership (incluzand comunicare, feedback, leading change). Cred ca aceasta se datoreaza faptului ca toate industriile trec prin schimbari majore in ultimii ani, iar nevoia de adaptare, de flexibilizare, de reinventare, responsabilizare a devenit una permanenta.L.P.: Cu ce noutati/schimbari ati venit sau planuiti sa veniti in acest an?G.D.: Am inceput sa regandim cursurile clasice. Avem workshopuri de 4 ore foarte aplicate pe nevoia clientului – de exemplu practica de presentation skills aplicata nevoii de a tine prezentari pentru a castiga un anumit proiect la client. Am organizat evenimente mai mari pentru echipele de management; am construit programe de Learning and Development care se bazeaza pe conceptul de 70 / 20 / 10 (70% on the job learning / 20% coaching, mentoring, peer shadowing / 10% training) bazate pe ideea de gamification. De asemenea, am inceput sa combinam L&D clasic cu cel online pentru a ne adapta atat noii generatii, schimbarilor din IT&C, cat si nevoii clientilor de eficientizare a costurilor.L.P.: Tinand cont de experienta pe care o aveti pe piata de L&D si de situatia de pana acum, ce predictii va incumetati sa faceti pentru cea de-a doua jumatate a anului? :)G.D.:  As spune ca ideea de a combina trainingul clasic cu cel online, cu gamification, va prinde contur din ce in ce mai mult. Din punct de vedere al investitiei in training si dezvoltare, sper ca aceasta sa continue; trebuie, insa, sa tinem cont in partea a doua a anului de contextul politic si economic; toamna vine cu alegeri in Romania si cred ca ar fi bine sa ne asteptam la un nivel de impredictibilitate destul de mare.

In prezent, sunt Online Content Manager al portalului LearningNetwork.ro. Trecutul nu... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.