Trenduri în Employer Branding în 2018


În ultimii ani employer branding-ul a trecut de la nice to have la must have pentru organizațiile care doresc să atragă, să implice și să păstreze cei mai buni candidați. O analiză a principalelor site-uri de HR ne arată trendurile care se prefigurează pentru 2018:

  • job experience va înlocui job description,
  • employee advocacy - va crește efortul a a transforma angajații în avocați ai brandului de angajator,
  • strategia de conținut va fi centrată pe angajați, pe pasiunile și viața lor, nu neapărat pe ce fac la locul de muncă,
  • să ai follower-i nu mai este de ajuns, organizațiile vor targeta follower-i căutând abilitățile, experința și cunoștiințele importante pentru companie,
  • crește presiunea de a adapta locul de muncă generației millennials
  • strategia de engagement nu va viza doar angajații, ci și freelancerii cu care organizația colaborează.

Learning Network rămâne fidel misiunii de a propune subiecte de actualitate și a crea conținut relevant fiecărei etape prin care organizațiile trec. Astfel primul nostru eveniment în 2018 îi are invitați pe Jorgen Sundberg și Andy Partridge în masterclass-ul The Enviable Workplace.

Întrebă-te dacă locul tău de muncă este unul de invidiat și vei descoperi soluții pentru creșterea brandului de angajator.

Vino alături de noi pe 28 și 29 martie și construiește-ți brandul de care ai nevoie. 

Rezervă-ți locul până la 31 ianuarie și beneficiezi de cele mai bune prețuri :-)

Curios? Îți trimit broșura evenimentului pe e-mail.

Autor

Clementina Anghelache

Clementina Anghelache este antreprenor în publishing și learning facilitator. În 1994 a început să lucreze în vânzări, o provocare pragmatică pentru o persoană ce aspira să studieze filozofia. A aflat astfel că îți poți depăși limitele și că este important ceea ce îți propui. În 2000 a trecut de la vânzări catre marketing iar în 2003 a facut pasul spre antreprenoriat, creând brandurile  Learning...
Scroll to Top
// //