fbpx Zero investiție în L&D, zero rezultate | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Zero investiție în L&D, zero rezultate

Ce faci atunci când ți se arde un bec? Îl arunci cu tot cu lampă? Sau păstrezi lampa și schimbi becul cu unul nou? Îmi dau seama că aceste întrebări par mai mult decât banale, ca să nu spun de-a dreptul prostești, dar, parafrazând și făcând legătura cu lumea L&D-ului, pot la fel de bine întreba:

Ce faci cu angajații care au nevoie de..."îmbunătățiri"? Îi "arunci" și angajezi alții noi sau, pur și simplu, alegi să îi păstrezi, investind în ei prin programe de învățare și dezvoltare?

Din păcate, atunci când vine vorba de astfel de "îmbunătățiri" vs. angajarea de noi oameni, mulți manageri preferă cea de-a două variantă, aruncând lampa ca să zicem așa. 

Și, în timp ce organizațiile au o idee despre cât costă învățarea și dezvoltarea oamenilor lor, adevărata întrebare la care puține au răspunsul este:

Cât costă să nu îți înveți și să îți dezvolți angajații?!?

"Atunci când crezi că trainingul este scump, este pentru că nu știi cât costă ignoranța. Companiile care se bucură de loialitatea angajaților lor investesc masiv în programe permanente de training și sisteme de promovare", spune Michael Leboeuf în cartea sa "The great principle of management". 

Și nu spune nici rău, și nici neadevărat! Dimpotrivă. Nici că se putea mai bine.

Mă rog, avem noi AICI o variantă și mai bună. 

Pe foarte scurt, iată câteva date care îți arată că 0 lei alocați L&D-ului în prezent te va costa mai mult decât crezi pe viitor:
⦁    35% dintre Millennials consideră programele susținute și serioase de L&D ca fiind principalele forme de beneficii pe care o organizație le poate oferi
⦁    angajații care simt că nu se pot dezvolta și avansa în carieră în compania în care lucrează sunt de 12 ori mai predispuși să părăsească respectiva companie
⦁    aproape70% dintre organizații afirmă că schimbarea de personal are impact financiar negativ
⦁    companiile care investesc în trainingul angajaților întregistrează un profit cu aproximativ 24% mai mare decât cele care nu fac această investiție
⦁    o creștere de 10% în învățarea și dezvoltarea angajaților conduce la circa 8% creștere în productivitate (sursa: shiftelearning.com)

Ce zici? Păstrăm lampa?

Companie
Categorie

Specialist în comunicare şi imagine publică şi internă în domeniul de business si politici sociale, marketing online și PR. Learning... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.