fbpx Marketing in relatia B2B | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Marketing in relatia B2B

Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Cere program personalizat:

Clienţii ne cer lucruri exagerate sau ne-legate de obiectul nostru de activitate şi nu sunt deloc rezonabili când le explicăm situaţia.
Furnizorii (sau clienţii externi) discută arogant cu noi şi ne impun condiţii dificile de contractare care ne limitează eficienţa.”
Nu putem evalua exact oportunităţile de piaţă şi oricum deciziile cumpărătorilor sunt mult prea influenţate de factori legaţi de competiţie ne-loială sau corupţie.
Situaţia generală economică este aşa de complicată că nu putem face planuri financiare sau de investiţii petermen mediu şi lung.”

Obiective:

Rapida globalizare a economiei mondiale si cerintele integrarii competitive a specialistilor romani in acest context au un impact semnificativ asupra modului in care specialistii abordeaza relatiile cu clientii, furnizorii, colaboratorii si colegii lor. Existenta diferentelor culturale, de educatie si comunicare, aducand o solicitare in plus specialistilor, mai ales, care trebuie sa adauge cunostiintelor si experientei tehnice, sau de dezvoltare a produselor, capabilitati ce depasesc sfera lor specifica, strict profesionala.
Seminarul isi propune sa ofere specialistilor instrumente practice de analiza, comunicare si rezolvare creativa a actiunilor de marketing si vanzari pentru obtinerea de rezultate optime in piata.

Parcurgand acest program participantii vor putea:

  • sa cunoasca cele mai recente elemente legate de tehnicile si metodologiile moderne de marketing;
  • sa evalueze diferentele in modul de abordare, valorile cautate si asteptarile pietei, elemente ce pot fi folosite constructiv in obtinerea succesului proiectelor de dezvoltare a companiei;
  • sa afle in ce masura anumite tehnici existente pot fi aplicate cu succes in relatiile cu clientii;

Procesul de instruire interactiva cauta sa ofere atat cadrul analitic cat si abilitatile si cunostintele
necesare imbunatatirii performantei de lucru specifice.
Pe parcursul acestui proces interactiv trainerul joaca rolul de facilitator cu scopul de a incuraja grupul sa
dezvolte perceptia eficienta despre modul in care problemele teoretice prezentate pot adauga valoare
performantei lor viitoare in munca.

Continutul trainingului:

  • Marketingul
  • Determinarea factorilor critici de success
  • Elaborarea strategiilor de marketing
  • Organizarea, implementarea si controlul activitatilor de marketing
  • Proiectarea si coordonarea vanzarilor
  • Relatia vanzator/client – Tehnici SPIN
  • Activitati post vanzare / Client Servoice
  • Elemente de CRM

Date Organizatorice:

Data Trainingului: 30 mai – 01 iunie
Locatia : Bran, Vila Bran www.vilabran.ro
Costuri: 1.240 RON + TVA / participant si include:
- Cazarea (3 zile / 2 nopti) fiecare participant va avea camera sa
- mesele (2 x mic dejun + 2 x dejun + 2 x cina)
- coffee break-urile ( 4 )
- suportul de curs;
- diplomele de participare;
Discount-uri:
5 % la 2 participanti
10 % la 3 participanti
La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea;

Data si locatie
Cere program personalizat:
?