fbpx Mircea Mitruţiu | Learning Network Mergi la conţinutul principal


Mircea Mitruţiu

Sunt formator certificat de Consiliul pentru Standarde Ocupaţionale şi Atestare (COSA, actualmente ANC), precum şi evaluator de competenţe profesionale (ANC).

Expertiza mea de 7 ani în training este dovedită prin cele 1.000 de ore efective de livrare şi cei peste 1.200 de cursanţi formaţi, precum şi prin suporturile de curs şi manualele proprii dezvoltate pentru beneficiarii acestor cursuri. Manualele pentru care deţin drepturi de unic autor au ca tematică: “Faci bani din profesia ta? Marketingul serviciilor profesionale.Tehnici de vânzare şi promovare”, ” Abilităţi de negociere colectivă şi comunicare în echipă.Profesionalizarea negocierii contractului colectiv de muncă pentru patronate şi sindicate”, “Puterea influenţei. Ghid de training în lobby şi advocacy” şi „Train the rainmakers. Cum să eviţi seceta de clienţi”.

Am dezvoltat şi livrat următoarele programe de training:

  • Tehnici de prospectare a pieţei
  • Vânzări şi comunicare cu clienţii
  • Comunicarea internă şi externă a organizaţiei
  • Promovarea serviciilor profesionale şi de consultanţă
  • Identitatea verbală, vizuală şi promovarea brandului
  • Conflicte şi negocieri în interiorul organizaţiilor şi între organizaţii
  • Dezvoltarea şi elaborarea mesajelor publice
  • Relaţii publice şi relaţii cu mass-media, new media şi social media. Managementul comunităţilor virtuale
  • Puterea influenţei. Lobby/advocacy şi influenţarea politicilor publice
  • Surse şi tehnici de cercetare, monitorizare şi documentare
  • Elaborarea, monitorizarea şi evaluarea politicilor publice şi programelor bugetare
  • Etică, transparenţă şi responsabilitate socială în administraţia publică
  • Elaborarea documentelor de poziţie ale organizaţiilor
  • Roluri cheie în echipa de advocacy
  • Procesul decizional în instituţiile europene. Lobby la Bruxelles
  • Coduri de bune practici în afaceri şi responsabilitatea socială a corporaţiilor

De asemenea, am predat seminarul de “Relaţii publice şi promovarea serviciilor psihologice” la Facultatea de Sociologie şi Psihologie a Universităţii de Vest din Timişoara.

Am experienţă de 3 ani ca expert tip A pe termen lung  în implementarea unui proiect strategic POSDRU ce a presupus livrarea la nivel naţional a unui program complex de formare şi raportarea activităţilor de formator.

Sunt autor şi co-autor a 10 lucrări, manuale şi studii de specialitate. În anul 1996 am participat la elaborarea Strategiei de Dezvoltare Economico-Socială a judeţului Timiş.

Sunt doctor în ştiinţe economice, specializarea marketing, tema tezei mele de doctorat fiind “Marketingul serviciilor de consultanţă”. Am absolvit masteratele postuniversitare de “Management şi marketing în mass-media” şi “Politici publice şi advocacy” la Universitatea de Vest din Timişoara. Sunt certificat ca mediator şi ca specialist în lobby.