fbpx Sorin Feroiu | Learning Network Mergi la conţinutul principal


Sorin Feroiu

Cu o experienta profesionala de peste 18 ani, Sorin este unul dintre pionierii activitatii de training in Romania, contribuind la formarea profesionala a peste 5000 de angajati din tara si strainatate.

In 1996, a fost primul trainer roman care a format o echipa de traineri interni, in cadrul unui program de tip Train The Trainer.

Este trainer acreditat CNFPA  si are, de asemenea, certificari internationale de la Master Trainer Institute (Franta) si Achieve Global (pentru programele de vanzari, leadership si customer service).

Detine o diploma de NLP Practitioner acreditata de IANLP, o certificare in Executive Coaching acordata de A.C.E.A Romania, precum si o acreditare de consilier in cariera GCDF si recunoscuta CNFPA.

Activand atat in companii nationale, cat si in companii multinationale, precum Overseas Distribution, Puratos Romania, Coty Cosmetics Romania, AchieveGlobal Romania, JTI Romania, Sorin a capatat o bogata experienta si cunoastere a diverselor medii de afaceri.

Pe parcursul acestor ani, a pregatiti echipe de traineri, vanzatori si manageri pentru o serie de industrii, cum ar fi FMCG, Banking, Telecom, Pharma si Auto.

In ultimii 8 ani, Sorin a adaugat expertizei sale si activitatea de consultanta in afaceri si management, contribuind la dezvoltarea unor companii prin desenarea si imbunatatirea proceselor afacerii.

Printre clientii cu care a desfasurat activitati de training, coaching sau consultanta se afla Raiffeisen Bank, Piraeus Bank, BancPost, Printec Romania, Vodafone, Zapp, Gsk, Europharm, Philip Morris Romania, JTI Romania, Henkel Bautechnik Romania, Henkel Cosmetics Romania, Unilever South and Central Europe, Heineken Romania, Coty Romania, Top Line Europe, Caroli Foods, Scandia Romania, Hame Romania, Toyota Romania, CNH, Cefin Romania, Autogrup, Publicis, FieldStar, Overseas Group, Erna Trading, Serpico Trading, Magic Distribution, Cub Distribution, etc.

In tot acest timp, Sorin a dezvoltat si livrat programe cum ar fi:

  • Vanzari
  • Negocieri
  • Formare de Formatori
  • Management general
  • Managementul echipei de vanzari
  • Leadership
  • Relatii cu clientii
  • Team Building
  • Managementul timpului
  • Merchandising
  • Comportamentul consumatorului

In rol de consultant, s-a concentrat pe urmatoarele aspecte:

  • Managementul vanzarilor
  • Managementul resurselor umane (recrutare si selectie, analiza posturilor si evaluarea posturilor, fise de post, managementul performantei, evaluarea performantelor, politici de compensare si beneficii, managementul talentelor, dezvoltarea personalului).