Mergi la conţinutul principal

10 ponturi pentru a crea un conținut mai bun

Începe un sezon în care vom comunica în scris mai mult decât în restul anului. Îți dorești ca promoțiile tale și mesajele de sărbători să aibă impact asupra cititorilor și să iasă din tiparele clasice. Iată 10 ponturi de la profesioniștii în content writing:

  1. Documentarea este de bază - scriitorii profesoiniști sunt valoroși pentru că adaugă în mod constant valoare textelor pe care le produc. Și pot face asta pentru că ei caută continuu. Documentarea nu este doar o etapă din planificare, oricănd poți da peste informații sau idei care îți pot fi de folos.
  2. Dezvoltă-ți o voce individuală - Pentru a ieși cu adevărat din mulțime, conținutul tău trebuie să aibă un stil unic, care să fie în ton cu brandul.
  3. Concentrează-te pe un subiect - știu că sunt multe de comunicat, dar nu vei fi memorabil dacă trimiți o salată de mesaje! 
  4. Profunzimea textului și dimensiunea lui ar trebui să fie pe picior de egalitate.
  5. Acoperă un unghi unic - cel mai probabil vei scrie pe subiecte pe care și alții au scris deja. Găsește o perspectivă proaspătă din care să abordezi subiectul.
  6. Un titlu unic - este important să nu faci copy/paste la titlu.
  7. Primul paragraf trebuie să fie cel mai bun - nu pierde timpul cititorului cu banalități, scrie cu îndrăzneală despre ce vrei să îi vorbești si apoi dezvoltă subiectul. Primul paragraf este cel după care se ia hotărârea de a citi întreg materialul.
  8. Nu exagera - evită să manipulezi. Conținutul tău trebuie să fie curat, demn de încredere, să arate că ai înțeles subiectul. Titlul trebuie să reflecte subiectul. Și te rog nu folosi titluri-momeală!
  9. Nu te complica - În comunicarea în scris simplitatea este o mare artă. Așa că alege din vocabular cuvinte simple și experive pe care orice le poate înțelege.
  10. Un final grandios - la finalul textului tău citiorul trebuie să rămână cu experiența că "vrea mai mult", cu nevoia de a face o acțiunie.

 

Cum înveți sa scrii eficient?

În primul rând ai nevoie să înțelegi procesul prin care scrii, să întelegi ce își dorește clientul și să ai abilitatea de a lucra cu experți din diverse domenii.

Cursul este conceput în jurul unui set de competente care să te ajute pe termen lung și să surprindă aspectele esențiale ale procesului de a scrie.

 

AFLA MAI MULTE ACUM!

 

Cui se adreseaza cursul?

  • Persoanelor care au nevoie sa creeze conținut.
  • Celor care își doresc să exprime mai bine, să scrie mai rapid și mai organizat,.
  • Persoanelor care doresc să își crească încrederea în capacitatea lor de a scrie.
  • Profesioniștilor care doresc sa facă o trecere de la carieră de expert la cea de public speaker & blogger.
  • Antreprenorilor care doresc să înțeleagă cum conținutul le poate crește business-ul.

Agenda cursului aici.

Categorie
Clementine
Publisher

Clementina Anghelache este antreprenor în publishing și learning facilitator. În 1994 a început să lucreze în vânzări, o provocare pragmatică... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.