[email protected] 0770 414 202

3 cărți de personal branding pentru cariera ta


Personal branding-ul a încetat să mai fie un trend și a devenit o obișnuință necesară. De fapt, personal branding-ul a existat dintotdeauna, chiar dacă sub diverse titulaturi, însă, în prezent, grație tehnologiei și varietății uriașe de mijloace și posibilități de comunicare sub toate formele ei, putem spune că personal branding-ul și-a câștigat recunoașterea și locul său de sine stătător atât de binemeritate.

Potrivit Business Insider, 1,8 miliarde de fotografii sunt postate zilnic pe canalele de social media. Personal branding-ul ne permite să ne formăm și să ne păstrăm o reputație și o identitate în timp ce ne menținem un nivel personal de încredere și interacțiune, de obicei, via social media. 

Iar cum brandul personal are efecte și influențează toate aspectele vieții noastre, ne-am gândit că azi să mai adăugăm la mansarda cu cărți a lui Learning Network 3 recomandări de cărți ale căror sfaturi au șanse mari să te ajute și să te îndrume în carieră:

 

1. The Accidental Creative: How to Be Brilliant at a Moment's Notice, de Todd Henry

Această carte te îndreaptă strategic către obiceiurile de muncă necesare pentru a atinge lucruri importante, fără să trebuiască să fii cea mai creativă persoană din lume ca aceste idei să te ajute. 

Unul dintre cele mai importante sfaturi ale autorului și, per ansamblu, viziunea prezentă în cartea sa, sunt exact opusul culturii și mindsetului care ne spun că "dacă nu ești obosit, probabil că nu muncești suficient de mult."

O poți găsi aici (în lb. engleză): Books-Express.ro

 

2. Career Distinction: Stand Out by Building Your Brand, de William Arruda și  Kirsten Dixson

Dacă vrei să te pregătești pentru o căutare serioasă a unui loc de muncă, să îți construiești și să îți oferi niște avantaje solide, această carte reprezintă o sursă extraordinară de resurse în acest sens. Autorii săi sunt experți deosebit de respectați în domeniile lor, iar opiniile lor sunt mai mult decât avizate, verificate și testate. Și unde mai pui că este și o carte ușor de citit!

O poți găsi aici (în lb. engleză): Books-Express.ro

 

3. Confessions of an Advertising Man, de David Ogilvy

Dacă nici "părintele publicității" nu știe să ofere niște lecții și sfaturi valoroase pentru personal branding, atunci chiar nu mai știm cine ar fi în măsură să o facă... Această carte dezvăluie unele dintre secretele sale de marketing care l-au ajutat să creeze și să crească marile branduri mondiale.

Chiar dacă nu vrei să îți clădești o carieră în publicitate și vrei doar să îți crești brandul personal, această este cartea potrivită pentru a afla cum să faci față cu succes lumii cu totul speciale a afacerilor, cum să scrii și cum să comunici cu oamenii.

O poți găsi aici (în lb. engleză): Books-Express.ro

 

Lectură plăcută și inspirată îți dorim și, așa cum David Ogilvy spunea, nu uita că "Cele mai bune idei vin că o glumă. Gândește cât mai amuzant cu putință."

Autor

Simona Stan

Specialist în comunicare şi imagine publică şi internă în domeniul de politici sociale si de business. Learning facilitator. Cu experienţă în crearea, organizarea şi coordonarea de evenimente şi proiecte publice si interne de politici sociale si Learning & Development. PR. Editor.
Scroll to Top
// //