fbpx Aboneaza-te la originalitatea Retargeting.biz (P) | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Aboneaza-te la originalitatea Retargeting.biz (P)

Nu stim despre voi, dar o buna parte din ritualul nostru din fiecare dimineata, dupa ce aprindem laptopul sau desktop-ul, consta in verificarea emailurilor. Pentru ca da, sunt multe. Pe de alta parte, stim ca voi, la fel ca si noi, ajungeti sa stergeti o gramada din mesajele primite, fara ca macar sa le deschideti. Si mai stim ca macar odata v-ati intrebat “Hei, dar de ce tot primesc eu aceste mesaje? Ce urmaresc acesti oameni care mi le tot trimit?

Ei bine, raspunsul e foarte simplu. Primiti toate mesajele acestea pentru ca niste oameni au inceput campanii de email marketing .

Marketing-ul prin e-mail se intampla atunci cand o companie trimite o serie de mesaje, cu scop pur comerical, unui grup de personae, cunoscute ca si abonati, fiind in acelasi timp si o metoda de a tine legatura cu clientii.

Pe scurt, putem spune ca este o metoda de promovare extrem de puternica, in mare parte datorita mediului in care are loc discutia despre brandul tau, si anume inbox-ul consumatorilor. Totusi, trebuie mentionat ca nu se rezuma la trimiterea de mesaje promotionale in masa. Nu, nici vorba! Secretul marketing-ului prin e-mail consta in crearea unei legaturi cu potentiali sau actuali clienti, legatura care duce la conversii, implicit vanzari.

Ok, acum ca am stabilit in ce consta marketingul prin email, e timpul sa raspundem la alta intrebare importanta si anume “Ce avantaje am daca folosesc asa ceva?”

Am putea sa incheiem acest articol aici, dar noua, Retargeting.Biz,  ne place sa intram in detalii, mai ales cand vine vorba despre ceva la care ne pricepem si ne place.

In primul rand, este una din cele mai eficiente metode de marketing, exceland la capitolul Return of Investment. Datorita costurilor foarte mici si capacitatea de a ajunge la foarte multi oameni, marketingul prin e-mail trebuie macar incercat de oricine vrea sa faca trecerea de la conversatie la vanzare.

Alt avantaj al marketing-ului prin email il constituie faptul ca poti sa masori, la modul foarte precis, cat de bine functioneaza pentru brandul tau. Exemplele cele mai clare pentru noi, desigur, sunt clientii nostri . Clienti precum Fashion Up, Floria, Arsis, F64, Glittio, Zorile, si multi altii. Sunt mult mai multi, dar ce e cel mai palpitant este ca acesti clientii vin din diverse domenii. Si de ce palpitant? Pentru ca noua, Retargeting.Biz, ne place sa fim originali in tot ce facem.

Si nu in ultimul rand, poate unul din cele mai importante beneficii ale marketingului prin e-mail este ‘puterea’ acestuia de a ajuta brandul sa aiba o relatie apropiata cu abonatii si potentialii clienti. Desigur, plecam de la premisa ca mesajele trimise vor fi construite in asa fel incat cei care le primesc sa simta ca pot avea incredere in brandul respectiv, fapt care cu siguranta va duce la cresterea vanzarilor.

Trimise cu regularitate si caracterizate prin unicitatea lor, e-mail-urile tale pot ajunge sa contribuie si la cresterea notorietatii brandului tau, pe langa imbunatatirea conversiilor si atragerea de noi clienti. Si cine nu vrea ca lumea sa vorbeasca despre business-ul lui?!

Acestea fiind spuse, credem ca este mai mult decat evident ca oricine decide sa inceapa o campanie de marketing prin e-mail o sa ia una din cele mai bune decizii iar rezultatele vor incepe sa apara in scurt timp. Si normal, Retargeting.Biz, crede si face in asa fel sa se ajunga la rezultate bune!

Drumurile noastre, toate, se intalnesc in comunicare.

Categorie

Am terminat Facultatea de Geografie motivata de gandul ca as putea salva Delta Dunarii, intrucat copilaria mi-am petrecut-o acolo. Un taram magic... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.