[email protected] 0770 414 202

Beatrice Vana: Le recomand participantilor sa-si pregateasca din timp intrebarile


Festivalul se apropie cu pasi repezi, organizatorii studieaza amanunti detaliile,  iar vorbitorii isi pregatesc temele. Te invitam sa te alaturi profesionistilor in invatare si dezvoltare, sa faci schimb de experiente si sa aplici ideilei si solutiile in organizatia ta.

Beatrice Vana, unul dintre speakerii evenimentului, ne impartaseste din experienta proprie legata de acest domeniu si incurajeaza participantii sa se manifeste activ in cadrul evenimentului.

Clementina Anghelache: Care este motivul pentru care te regasesti in postura de vorbitor la evenimente profesionale?

Beatrice Vana: Particip ca vorbitor la editia din 2015 ca raspuns la invitatia organizatorilor. Este o ocazie extraordinara de a contribui la schimbul de experienta incurajat de acest eveniment, propunand un subiect interesant pentru dezbatere, atat pentru specialistii de resurse umane, dar mai ales pentru managerii si directorii de resurse umane implicati in procesele decizionale si in alinierea strategiei de business.

C.A: Pentru ca ai participat si la alte evenimente organizate de noi, pentru ce aspecte ai recomanda Festivalul?

  • Am avut placerea sa particip in 2014, chiar dupa ce participasem la o conferinta similara in UK. Comparand cele doua evenimente, m-am simtit mandra de calitatea conferintei din Bucuresti, de calitatea vorbitorilor, a organizarii si intuiesc crearea unei traditii printr-un eveniment de calitate. Am apreciat in mod deosebit echilibrul in prezentarea ofertelor si produselor din partea furnizorilor, care au pastrat abordarea consultativa in defavoarea celei comerciale.

C.A: Ce recomadare doresti sa faci participantilor?

B.V: Pentru o participare memorabila, le recomand vizitatorilor sa-si pregateasca participarea, gandindu-se din timp la intrebari, nelamuriri, situatii pe care le-au intalnit in viata profesionala si pe care sa le transforme in subiecte de discutii. Pentru a primi raspunsuri, trebuie sa stii foarte clar ce vrei sa intrebi si sa fii pregatit sa intretii discutiile, chiar daca esti la inceput de cariera. Participarea presupune acest schimb, intre ce dai si ce primesti.

C.A: Dar vorbitorilor?

  • Audienta este de calitate, ceea ce presupune ca si interventia vorbitorilor trebuie sa fie la inaltime. In calitate de vorbitor, trebuie sa sustii cu argumente din practica, si nu din carti, pentru a fi convingator si a aduce valoare acestui eveniment.

C.A: Ce iti doresti pentru comunitatea de L&D din Romania?

B.V: Imi doresc pentru comunitatea de L&D din Romania sa fie o comunitate! Profesionistii trebuie sa isi inlesneasca singuri caile de comunicare si sa nu astepte conferintele si evenimentele organizate formal. Schimbul autentic de informatii (respectand deontologia si confidentialitatea impusa de activitate), impartasirea experientelor cu succes, dar mai ales a esecurilor, sunt in realitate ocazii de invatare si dezvoltare ca profesionisti, ceea ce va determina interventii de calitate in organizatiile din care provin si implicit o ’cota de piata’ ridicata in ’lumea’ HR-istilor.

Autor

Clementina Anghelache

Clementina Anghelache este antreprenor în publishing și learning facilitator. În 1994 a început să lucreze în vânzări, o provocare pragmatică pentru o persoană ce aspira să studieze filozofia. A aflat astfel că îți poți depăși limitele și că este important ceea ce îți propui. În 2000 a trecut de la vânzări catre marketing iar în 2003 a facut pasul spre antreprenoriat, creând brandurile  Learning...
Scroll to Top
// //