Mergi la conţinutul principal

Content Marketing Shot: Magda Bunea te provoaca la storytelling care face clientii sa actioneze

Esti specialist in marketing si PR, content manager, antreprenor in online, blogger sau doar pasionat de marketing prin continut? Atunci nu trebuie sa ratezi prima Conferinta de Content Marketing din Romania organizata de Learning Network! Pe 5 noiembrie vino sa afli de la Magda Bunea, Cristian China-Birta, Delia Constantinescu, Bogdan Manea, Ela Iliesi, Petre Bica si Dani Matei cum sa creezi continut de valoare care sa ajunga exact acolo unde trebuie, adica in mintea si inima consumatorilor tai!In avanpremiera, le-am adresat celor 7 speakeri cate doua intrebari-fulger pe care le vom publica sub forma unor mini-interviuri (shot-uri :-) ). Am vrut sa stim care cred ei ca este rolul content marketing-ului in contextul de business actual si i-am rugat sa ne spuna, in cateva fraze, despre ce va fi vorba in prezentarea pe care o vor sustine si ce valoare va aduce ea participantilor.Cu o experienta de peste 10 ani in pozitii manageriale in marketing, PR si vanzari, actualmente coach, trainer si partener Brain Fitness, Magda Bunea este categorica atunci cand vine vorba de rolul marketingului prin continut: “Contextul actual reflecta dramatic efectele tehnologiei informatiei - e interesant cum un instrument schimba chiar continutul pe care era aplicat.  Traditional, obisnuiam sa spunem ''No news, good news'', ei bine, acum, cand oricine poate fi o sursa de informatie, o companie trebuie sa isi construiasca strategia de comunicare de marketing de la evidenta faptului ca ''No news is the end!''Iar ''news'' inseamna continut: pentru ca viteza de informare - cand ''se'' spune - e o variabila pe care nu o poti controla, e musai sa gestionezi atent CE.”Prezentarea pe care o va sustine Magda in cadrul conferintei se anunta extrem de interesanta inca din titlu: “Continut inspirat - Storytelling care face clientii sa actioneze”:“Content marketing inseamna in primul si in primul rand ''prezenta'': sa fii prezent pentru consumator, sa ai o prezenta de calitate, anume ca sa determini si din partea lui.. prezenta! La raft, la curs, la.. aceasta conferinta :)Am sa vorbesc despre cuvintele ''vanzatorului'' ca triggers al cadrelor de referinta ale ''cumparatorului'' Despre coaching in practica atentiei la consumator - pentru ca el este ''cititorul'' tau. Despre povestire ca instrument de marketing. Despre recunoastere si celebrare reciproca - furnizor si cumparator. Despre noul inteles al ROI: de la return on investment la return on involvement - cum a propus Kevin Roberts, CEO Saatchi Saatchi. Despre CQ - curiosity quotient - cel care poate avea un rol esenţial în consumer engagement. Şi despre ceva ce nu spun că voi vorbi - ''veniţi curioşi!'', vorba unui storryteler...mov ;) Presa e un domeniu care a intrat in criza inainte de a se manifesta derapajul economico-financiar global pentru ca a fost primul ''atacat'' de avantul IT. Faptul ca am lucrat aproape 10 ani in marketingul informatiilor de presa - stiri si imagini - imi permite sa spun ca ''daca nu e continut, nimic nu e'' “Daca vrei sa inveti cum sa POVESTEsti cu folos, atunci intra pe pagina evenimentului unde gasesti toate detaliile legate de inscriere, dar si agenda completa a evenimentului!Citeste si:Viitorul in SEO, cu Ela IliesiPetre Bica aduce filmul in strategia ta de marketingSfaturi de blogging de la Chinezu’Despre Magda:Magda Bunea este coach si trainer, unul dintre putinii cu activitate de peste zece ani in pozitii manageriale in marketing, PR si vanzari. Este Partener BRAIN FITNESS, pentru care sustine seria de programe de antrenare si supervizare in comunicare "NESTworking", concept workshops. Ofera servicii business coaching, training si consultanta in comunicare organizationala, branding intern si PR.     

Categorie

In prezent, sunt Online Content Manager al portalului LearningNetwork.ro. Trecutul nu... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.