fbpx Cum gestionam greselile dupa trimiterea mailului | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Cum gestionam greselile dupa trimiterea mailului

Toată lumea face greșeli; când vine vorba de e-mail marketing toată lumea a făcut greseli şi gafe. Când se întâmplă acest lucru, cel mai important este să iei o gura de aer şi să nu intri în panică. Majoritatea oamenilor cred că au nevoie să trimită scuze imediat, dar în funcție de eroarea și public, poate ar trebui să aștepți. Dacă trimiţi mai multe email-uri o dată, chiar și pentru o greșeală, poţi mări rata de dezabonare.

Aici sunt 4 pași pe care-I poşi urma dacă ai făcut o greșeală într-un e-mail:

1. Evaluarea - Înainte de a face ceva analizază un moment impactul greşelii; pune-ţi câteva întrebări:

Care este dimensiunea bazei de data la care a fost trimis textul? Care este rata de click, pe deschideri? Este posibil să trimiţi un follow-up cu un impact minim, dintr-o eroare.

Cât de mare este greșeala? Și cum iti va afecta afacerea? Ai facut o eroare de ortografie, o greșeală de pret, sau ai promovat un eveniment cu data greşită? O greșeală de scriere minora, sau de codificare eroare, probabil nu te va afecta prea mult, dar iti va fi jenă şi vei primi mesaje de la oamenii care o vor sesiya. În acest caz, trimiterea unui follow-up ar putea fi supăratoare pentru destinatari: corectează-ţi greşala pentru a nu risca şi data viitoare. O eroare de preț sau o data greșită ar putea avea un impact major asupra afacerii sau organizației, astfel încât trimiterea unui e-mail de follow-up este o necesitate.

2. Răspunde - După ce ai evaluat situația e timpul să-ţi dai seama cum trebuie să răspunzi.

  • Ţine cond de aceste sfaturi dacă vrei să trimiţi un e-mail de follow-up:
  • Fii rapid - un follow-up rapid poate prinde persoane înainte de a vedea primul email
  • Fii clar - / Scopul Subiectului ar trebui să fie clar
  • Cere-ţi scuze - spune că pare rău pentru orice neînțelegere
  • Trimite oferta - Dacă nu le poţi da ceea ce ai promis în e-mail, oferă altă variantă
  • Brandul – Cere-ţi scuze pentru brand, dar umorul este întotdeauna bun
  • Utilizează Social Media - Ia în considerare recunoașterea greselii pe social media pentru a fi transparent și ajută la atenuarea problemelor de asistență pentru clienți.

Poți încerca să corectezi greșeala, în funcție modul in care a apărut in email. Dacă ai făcut o greșeală în subiect, în conținut, sau in link, aceste sfaturi te pot ajuta să-ti corecezi greșeala, chiar dacă ai trimis deja e-mail-ul.

Un Subiect Greşit – acesta are impact asupra ratei de deschidere; oricat de tentant ţi s-ar parea nu trebuie să foloseşti o linie de subiect înlocuitor ca TBD sau "test" în timp ce creezi campania- doar în cazul în care lansezi e-mailul fără sa schimbi subiectul. Este posibil sa nu ști subiectul imediat, dar chiar dacă folosesti ceva de genul "August Newsletter" pentru moment, acesta va susține un e-mail în cazul în care nu s-a trimis, și nu va fi la fel la fel de grav ca "test" .

În follow-up-uri:

Utilizează cuvinte in subiect precum: “Corect, Ups, Ne cerem scuze, astfel destinatarii știu de ce au primit un alt e-mail.

Ia în considerare utilizarea de pre-antetului pentru informațiile de corecție.

Un link UPS - Link-urile pot fi corectate în zona de raportare a contului. Dacă aveți un URL precizat incorect în copie, adică, www.verticalresponse.com, acesta nu poate fi schimbat, dar hiperlynk-ul se poate modifica. Măcar oamenii care vor da click vor fi redirectionaţi către adresa corectă. Poţi stuadia rapoartele şi ii poţi lua in considerare doar pe cei care au dat click, nu toată lista.

Un conținut Ups - Imaginile pot fi reîmprospătate. Dacă ai făcut o greșeală de scriere care nu impactează business-ul nu este o mare tagedie; o poţi repara mai târziu. Dacă ai trimis la un segment lista sau oferta greșita trimite un email scuze cu informații corecte.

3. Măsoara impactul - După ce ai decis planul și ai luat măsuri, sau nu, uita-te la felul in care s-au făcut lucrurile. Raportarea la mesajele de e-mail vă va oferi o perspectivă asupra modului în care destinatarii au răspuns la greşeala:

Urmăreste deschiderile și clicurile - Ai o rată normală de deschidere pentru mesajele de poștă electronică? S-a schimbat din cauza mailului gresit?

Uita-te la conversii - Sunt asa cum te aşteptai? Sau sunt mai mari / mai mici?

Verifica rata de dezabonare - Sperăm că tot ce ai facut nu a fost grav, dar stai cu ochii pe ea.

Compara mailurile - original și de follow-up si vezi ce spun statisticile.

4. Cum se poate evita un Ups în viitor: verifica-citeste , verifica-citeste, verifica-citeste. Daca esti singura persoană care se uită la mesajele de poștă electronică, mai recrutează încă o persoană. Doar un alt set de ochi poate preveni o noua greșeală. De asemenea, trimite un e-mail test şi studiează-l! Asigură-te că ai un conţinut corect, că vezi imaginile potrivite, și verifică toate link-urile.

Încearcă şi unele dintre tacticile de conţinut.

Foloseşte auto-corectarea şi verificarea ortografiei, sau Word pentru a descoperi probleme gramaticale.

Printeaza mesajele și verifică erorile

Citește fiecare cuvânt cu voce tare

Toată lumea face greșeli; Cel mai important lucru este sa invăţăm din ele.

Articol tradus si preluat de pe Vertical Response Blog

Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.