[email protected] 0770 414 202

Go digital! Mini-ghid de transformare organizationala


Indiferent de industria in care te afli sau de dimensiunea organizatiei, sunt patru forte externe care transforma fundamental procesele de business si structura organizatiei: mobile, social, cloud si big data.

Rolul profesionistilor in comunicarea interna este sa uneasca punctele dintre strategie, comportamente si tehnologie, sa imbunatateasca fluxul si calitatea comunicarii respectiv a colaborarii. O serie de cercetari realizate de Melcrum ne arata ce este de facut.

Strategie

S-a incheiat perioada in care se putea lucra izolat in departamente. Patru din cinci comunicatori raporteaza ca au un business conectat, dar ca in continuare adoptarea de noi tehnologii este o prioritate.

Forta de munca

Comunicatorii de top recunosc ca pentru a alinia comunicarea interna cu cea externa este necesar sa reexamineze relatiile de munca. 60% sustin ca angajatii sunt implicati in comunicarea interna.

Canale

46% din companii spun ca si-au adaptat pentru mobil aplicatiile de tip intranet si ca folosesc video pentru transmiterea evenimentelor interne.

Retele

In timp ce social media devine o sursa de continut ridicata pentru angajati in acelasi timp apare problema securitatii informatiei si a expunerii legale. Un numar tot mai mare de companii (64%) declara ca au o abordare deschisa asupra utilizarii social media.

Urmareste trendurile in social media si vei afla modalitati noi de utilizare si maximizare a eforturilor pe care le depui.

Autor

Echipa LearningNetwork.ro

Learning Network este terenul de joaca al celor care cred in puterea invatarii, sunt curiosi sa isi descopere limitele si isi doresc sa obtina rezultate remarcabile in viata lor. Portalul (www.learningnetwork.ro) iti ofera informatii din industria de learning&development sub forma de stiri, articole si review-uri si posibilitatea de a achizitiona bilete la conferinte si cursuri deschise. ...
Scroll to Top
// //